• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM kreativni report 2004

Vsi festivali in nagrade se ponašajo z zmagovalci, ti z osvojenimi zlatimi, srebrnimi in bronastimi lovorikami. Nagrade imajo različno težo, na nekaterih festivalih je čast že uvrstitev v ožji izbor. Kaj pa najboljše od najboljšega?

Poiskali, zbrali, sešteli in ovrednotili smo zmagovalce leta 2004 in jih primerjali z lanskimi rezultati. Katere agencije so torej osvojile največ točk, katere so boljše od najboljših?

Za osnovo smo vzeli kreativne mednarodne in domače festivale v letu 2003: Cannes Lions, Clio, D&AD, ADC Europe, Zlati boben (Golden Drum), London International Advertising Awars, New York Festivals, Cresta, EuroBest, Epica, One Show, SOF, Zlati MM, slovenski Effie in Zlato ogledalo. V tabeli so zajeti samo festivali, na katerih so se naše agencije v letu 2004 uvrstile vsaj v ožji izbor za nagrade (finale). Posamezne festivale smo ovrednotili takole: Cannes Lions 8 točk, Clio, D&AD, ADC Europe in Zlati boben 6 točk, New York, London, EuroBest, Epica in Cresta 5 točk, One Show 4 točke, SOF in Zlati MM 3 točk, Effie 2 točki in Zlato ogledalo 1 točka.

Po našem izboru je tako uvrščenih 40 agencij. Med prvih pet sta se letos v primerjavi z lanskim MM reportom uvrstili agenciji Mayer McCann in Agencija 41. Na prvem mestu je Futura DDB, ki je bila lani tretja, s tem da ni sodelovala na SOF-u. Na vrstni red preostalih pa je nekaj vplivalo tudi dejstvo, da v seznamu za 2004 ni Brumnovih nagrad, ki so bienalne tako kot Effie.

Sešteli smo tudi nagrade za kreativne direktorje, umetniške direktorje in oblikovalce, naročnike/oglaševalce, akcije, režiserje in produkcijske hiše. Vsakokrat razen pri režiserjih in produkcijskih hišah navajamo po pet uvrstitev glede na število zbranih točk.

Posebej pa izpostavljamo oblikovalca Eduarda Čehovina in Slavimirja Stojanovića, ki sta vsak za svoj projekt, Čehovin za Logo:grafio in Stojanović za koledar Fenoman, lani prejela nagrado na 83. Art Directors Clubu v New Yorku; nagrade tokrat še niso uvrstili v seznam.