• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko Katarina Čas Cityparku polepša dan

Sodelovanje med ljubljanskim nakupovalnim središčem Citypark in igralko Katarino Čas je zanimivo z več vidikov. Med drugim je za oglaševalski svet neobičajno dolgo, poteka brez vmesnega člena (kreativne agencije), obe strani pa sta odprti za drugačne ideje in se pri snovanju oglasov dopolnjujeta.

Slovenska filmska igralka Katarina Čas, ki se lahko pohvali s številnimi mednarodnimi projekti, je že tretje leto ambasadorka Cityparka, največjega nakupovalnega središča v Sloveniji. Svoj glas in stas je Časova Cityparku posodila tudi v  letošnji poletni kampanji, ki pa se od prejšnjih razlikuje po tem, da zvezdnica filma Volk z Wall Streeta v njej tudi poje. Zakaj se priznana igralka (po novem tudi pevka) podaja v do zdaj neznane vode? »Vsekakor nisem priznana pevka (smeh). To je bolj moj hobi. Slučajno smo se našli z Mitjo Novljanom in Martinom Štibernikom ter skupaj ustvarili nekaj pesmi. Na prvem mestu ostaja igra in trenutno je petje v 'drugem planu', saj me skoraj ni doma zaradi snemanja v tujini. Delček pesmi Secret Messiah pa je tudi del Cityparkove oglasne kampanje, kar je ponovno pokazalo na krasno sodelovanje s Cityparkom. Nekako se je vse poklopilo,« Časova ostaja na trdnih tleh. Pesem je sicer nastala med pripravami na vlogo v filmu Metoda Pevca (kjer igra pevko), ko je Katarina v sklopu pevskih vaj združila moči z glasbeno ekipo Mistermarsh (v omenjeni sestavi Martina Štibernika in Mitje Novljana). V spontanem ustvarjalnem zanosu so skupaj posneli tudi nekaj pesmi, v Cityparku pa so se jo odločili umestiti v oglaševalsko akcijo.

Zvestoba obrodi sadove

V času hipne slave in vplivnežev, družbenih omrežij in skakanja od znamke k znamki (saj vsi poznamo zgodbe z Instagrama, kajne?) ne moremo spregledati, da gre za relativno dolgo sodelovanje med oglaševalcem in ambasadorko blagovne znamke. Za Tonija Puglja, direktorja Cityparka, je izbira preprosta. Po njegovem mnenju Časova pooseblja vse lastnosti blagovne znamke Citypark: »Je modna, zabavna, trendovska, sproščena in edinstvena ter izstopa s svojimi dosežki.«

Prvič je Katarina Čas s Cityparkom sodelovala v poletni kampanji leta 2015, ko je kupce vabila s sloganom »Citypark polepša dan!« O sodelovanju sama govori v presežkih in s ponosom. Skratka, na način, ki ga pri nas ne zasledimo velikokrat.  »Rada sodelujem z ljudmi, ki so kreativni, ki znajo sanjati, ki si želijo napredka, ki se radi učijo z namenom, da bodo še boljši. In Citypark je najmodernejše nakupovalno središče, ki se nenehno spreminja, izboljšuje in diha skupaj z novimi trendi in ne spi na lovorikah. Ko sem dobila ponudbo za sodelovanje, sem jo z veseljem sprejela, saj se tudi sama zelo rada potepam po Cityparku.« Nakupovalno središče sicer vidi kot malo mesto znotraj Ljubljane. »Z lahkoto sem se identificirala z modernim in urbanim, saj obožujem prestolnice in kot vsaka ženska tudi modo. Sem zelo zvest človek in mi zaupanje in sodelovanje, ki potekata že tri leta, veliko pomenita,« odločitev pojasnjuje sogovornica.

Prijateljske vezi, nore ideje

Časova pozdravlja Cityparkovo odprtost za »nore ideje« in odločitev za imidž kampanjo,kar se v Sloveniji po njenem opažanju v poplavi televizijskih oglasov ne zgodi prav pogosto. Pri tem gre kot zanimivost dodati, da v Cityparku za medijski zakup že vrsto let skrbijo sami. Pri pisanju scenarija in načrtovanju prizorov jim je tako kot pri prvem sodelovanju z igralko leta 2015 pomagala agencija Kreativist. Navdušenje Časova ponazori z dejstvom, da sta tako Pugelj kot tudi Klavdija Miklavžin Javornik, vodja marketinga v Cityparku, izkazala veliko zaupanja produkciji pod vodstvom Tamirja Gostiše, ki je ideje Cityparkovega kreativne ekipe še nadgradil in jih oživil, Katarina pa je tudi sama aktivno sodelovala pri snovanju oglasa.

»V času sodelovanja so se med nami spletle prijateljske vezi, na osnovi katerih so ideje še večje, bogatejše in drugačne. Lepo je, ko se na kupu združi toliko ustvarjalne energije in smo vsi zadovoljni s končnim izdelkom,« sklene Pugelj.

Nepremagljiva kombinacija

»V našem nakupovalnem središču delujemo po načelu zadovoljne stranke. Zanje pripravljamo dogodke, ki izstopajo iz povprečja, podobno edinstvena in posebna je ponudba v naših trgovinah. Enako bi lahko rekli za Katarino Čas, saj ji je med slovenskimi igralkami uspelo nekaj, kar je za mnoge nemogoče. Skupaj tvorimo nepremagljivo kombinacijo,« pravi direktor Cityparka Toni Pugelj.

Ko bom velika, bom tekstopiska

Katarina Čas pravi, da ji je oglaševalski svet blizu. Med drugim že zato, ker je dolgo let vodila zaključno prireditev na Slovenskem oglaševalskem festivalu, doštudirala in diplomirala pa je iz smeri marketinga na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. In nenazadnje, svoj prvi televizijski oglas (za Cockto) je posnela, ko ji je bilo komaj 13 let. »Tudi sama sem si kot otrok želela delati televizijske oglase in pravzaprav sem si želela postati tekstopiska. Tržno komuniciranje me je resnično zelo zanimalo in mislila sem, da bo to moj poklic. No, življenje me je po končani fakulteti zapeljalo v precej drugačno smer,« o prehajanju med oglaševalskim in filmskim svetom pravi ena od naših najprepoznavnejših igralk. Zase sicer ni prepričana, ali je »trendsetterka« in se s tem niti ne obremenjuje. »Dejstvo pa je, da se rada lepo oblečem in mi moda ni tuja.V Cityparku večinoma kupujem obleke, včasih tudi elektroniko, in zavijem na kakšno kavico h Klavdiji in Toniju.«