• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Tržne komunikacije so zakon!

V ospredju 448. številke Marketing magazina je strast. Strast do komuniciranja je Barbaro Randić pripeljala do vodenja tržnih komunikacij za avtomobilski znamki Renault in Dacia. Odločna in samozavestna mlada vodja je pripadnica nove, nekonformistične generacije, ki premika meje v tržnem komuniciranju, kar jim priznava tudi stroka. Nagrade za Renault se namreč zadnja leta kar vrstijo.

Še ne 35-letna Barbara Randić je zadnji dve leti na čelu tržnih komunikacij podjetja Renault Nissan Slovenija in v tej vlogi skrbi za avtomobilski znamki Renault in Dacia v treh državah; poleg Slovenije sta to še Hrvaška in Srbija. Čeprav je diplomirana anglistka in novinarka v oglaševanje zašla bolj kot ne po naključju, se je vanj kmalu zaljubila. In ta ljubezen le še traja.

»Prva stvar, ki sem se je naučila in mi tudi najbolj pomaga v vsakdanjem življenju in poslu, je poenostavljanje sveta okoli sebe. Pri organizaciji dogodkov in izvajanju oglaševalskih akcij gre za kompleksne projekte, pri katerih moraš skrbeti za vsako najmanjšo podrobnost. Da ne bo pomote, v tem sem resnično uživala, a sem morala presekati z operativo, ko sem postala vodja. Naučila sem se na še tako kompleksen projekt pogledati z distance in ga predstaviti na preprost način, v le nekaj stavkih, kar mi je pomagalo pridobiti zaupanje vodstva,« v intervjuju pripoveduje Randićeva.

V tokratni številki lahko berete tudi o poslovanju medijev v letu 2017 in navideznem nakupovanju kot orodju za izboljševanje uporabniške izkušnje. Obiskali smo redakcijo 24ur.com, se z dr. Žigo Turkom pogovarjali o lažnih novicah, s Petrom Hinssenom pa o novi dobi umetne inteligence. Med agencijami predstavljamo Sedna marketing, med mladimi kreativci pa Evo Gjörek iz agencije Pristop.

MM NOVICE

Kako je Radenska tri srca prenesla v resničnost

Namin pohod v nove čase

KOLUMMNE

Denis Oštir: Je komu mar za odgovornost, ki jo prinaša doseg?

Janja Božič Marolt: Ni skrbi, naši podjetniki nas ne bodo izkoriščali

Petra Krulc: Ustvarite svet, v katerem želite živeti

Aljoša Bagola: Kako ne oditi?

Lea Stanković: Doživetje blagovne znamke

MMEDIJI

Poslovanje slovenskih medijev v letu 2017

Dr. Žiga Turk: Strah pred lažnimi novicami je pretiran

Konec spleta, kot ga poznamo?

Na obisku redakcije 24ur.com

V iskanju novih formatov spletnih novic 

Mr. Magazine o privlačnosti tiskanih medijev

Kako nastane radijska zvezda v trgovinah?

MMARKETING

Glasbene uspešnice ustvarjajo uspešne oglase – velja pa tudi obratno!

Zgodba o znamki Žito

Ko Katarina Čas Cityparku polepša dan

Navidezno nakupovanje kot pomembno orodje za izboljševanje izkušenj strank

Spletne skupnosti: kvalitativna metoda nove dobe

Kam po marketinška znanja?

Organizatorji poslovnih dogodkov, prizadevajte si za »vau« učinek!

Patrick Roubroeks: Poglej naokrog. Odpri glavo.

 

MED AGENCIJAMMI

 

Od »full service« do »full focus« agencij

Eva Gjörek: »Kritika je pot k razvoju«

Predstavitev agencije Sedna marketing

Alan Groenendaal: Zmagovalne rešitve so plod ekipnega dela

WEBSI Spletni prvaki 2018 so ...

 

TRENDI

 

Pametni prostor ali ko si tehnologija nadene človeški obraz

So zmenki na klik rešitev za osamljene ali poligon za bleferje?

Tehnologija: odličen služabnik, grozen gospodar

Več iger, več angažiranosti

Peter Hinssen pozdravlja dobo umetne inteligence

Vedenje slovenskih uporabnikov na spletu