• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Banka Sberbank na odprtem natečaju izbrala agencijo Internavti

Sberbank banka je v prvi polovici leta 2018 izvedla odprti natečaj za hišno komunikacijsko agencijo, ki bo v prihodnjih letih skrbela za njihov tržnokomunikacijski nastop. Odločili so se za sodelovanje z agencijo Internavti, ki bo odslej pripravljala usklajen komunikacijski in kreativni nastop banke v Sloveniji.

Leon Šikovec, vodja v Sberbank, je ob tem povedal: »Po več kot desetetju in pol sodelovanja z agencijo Saatchi & Saatchi smo se odločili za prevetritev svojega koncepta komuniciranja. Bančni trg se je v zadnjih letih spreminjal tako hitro, da mora tem spremembam slediti tudi sprememba našega načina komuniciranja skozi vse relevantne kanale. Verjamemo, da bomo z novo partnersko agencijo Internavti okrepili dobro pozicijo Sberbank banke na slovenskem trgu in prepoznavnost poglavitnih atributov naše blagovne znamke.«

»Novica o tem, da so se v banki Sberbank odločili za nas, je bila ena lepših to poletje in za nas predstavlja dodaten izziv, saj gre za banko, ki je del ene vodilnih finančnih ustanov na svetu. Prepričani smo, da bo tovrstno celostno sodelovanje z naročnikom za nas kot mlado agencijo pomenilo korak naprej v razvoju in grajenju strokovnih kompetenc. Veselimo se novih izzivov in uspešnih kampanj!« pa je povedala Urša Pučko, direktorica agencije Internavti: