• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Z »rdečo piko« nagrajeni Gorenjevi pralni in sušilni stroji zdaj tudi v Sloveniji

Gorenje je te dni tudi na slovenskem trgu predstavilo novo generacijo pralnih in sušilnih strojev WaveActive. Gre za linijo, ki je letos že navdušila žirijo oblikovalskega tekmovanja Red Dot, saj po oblikovalski plati dobro razume potrebe in navade sodobnih potrošnikov.

Boštjan Doltar, direktor Gorenja GSI, Alenka Potočnik Anžič, direktorica tržnega komuniiranja, Lidija Pritržnik, direktorica produktnega oblikovanja, in Denis Oštir, direktor korporativnega komuniciranja. Foto: Miro Majcen

Aprila smo pisali, da je Gorenje na tekmovanju Red Dot letos prejelo kar pet nagrad.Zdvema rdečima pikama (vkategoriji produktnega oblikovanja) je bil nagrajeni pralni in sušilni stroj WaveActive. Žirija je oblikovalsko kakovost po besedah Lidije Pritržnik, direktorice produktnega oblikovanja v Gorenju,prepoznala v »združitvi izjemno harmoničnega in elegantnega vizualnega jezika, sodobne funkcionalnosti izdelka in odlične ergonomije uporabniškega vmesnika«. Poudarja, da je bilo pri oblikovanju pomembno dobro razumevanje potreb in navad posameznikov.

Pralni in sušilni stroji kot nevsiljiva asistenca

Gorenjevi oblikovalci so se tako »soočili« s poglobljenimi raziskavami med končnimi uporabniki na ključnih trgih. Spoznati je bilo treba navade in izzive raznolikih uporabnikov med procesom nege perila, testirati oblikovne rešitve na različnih trgih in primerjati odzive. »Ključni cilj pri ustvarjanju nove serije strojev WaveActive je bil oblikovati pralne in sušilnestroje, ki so nevsiljiva asistenca uporabnikom pri vsakdanjih opravilih in sledijo obljubi blagovne znamke Gorenje po poenostavljanju življenja. Mehke linije izražajo prijaznost do uporabnika in pozitivne emocije, močne horizontalne oblike pa robustnost, zmogljivost, stabilnost in prostornost izdelka,« je še povedala Pritržnokova.

Ljudje nimajo veliko časa za gospodinjska opravila

V Gorenju sicer poudarjajo, da gre za nov korak pri uresničevanju Gorenjevega slogana »Life simplified« oziroma cilju poenostavljanja življenja uporabnikov. Po besedah Alenke Potočnik Anžič, direktorice tržnega komuniciranja v Gorenju, ljudje danes nimajo veliko časa, ki bi ga lahko namenili številnim gospodinjskim opravilom: »Naši uporabniki imajo precej bolj pomembno delo, kot je razmišljanje o pranju perila. Če lahko prevzamemo vso to kompleksno tehnologijo in jo preoblikujemo v sodobne, kakovostne in lepo oblikovane gospodinjske aparate, svojim kupcem omogočimo, da še bolj uživajo v življenju. To je obljuba, ki bo poleg slovenskega zaokrožila po vseh trgih po svetu,« je še povedala Potočnik Anžičeva.