• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko pride kraljevi obisk

Britanski trgovec Sainsbury's se v jesenski akciji predstavlja kot idealen partner v zelo stresnih trenutkih za mlade družine. Govorimo seveda o kosilu s starši. Agencija The&Partnership London je zato ustvarila oglas, ki spominja na kraljevo povorko.

V oglasu spremljamo mlado britansko družino v zelo stresnih trenutkih. Sicer ne gori hiša, vendar pa čakajo zelo pomemben obisk, a gre vse narobe. Oče hiti s sesanjem stanovanja, otroka pa bi se rada igrala z lego kockami (beri: vse je razmetano). Zgrožen ugotovi, da ne le, da je vse razmetano, tudi na kozarcih za šampanjec so vidni sledovi madežev. Žena je medtem v trgovini (Argos, ki deluje kot kot hitra trgovina Sainsbury's) po nakupih v zadnji minuti, komunikacija spominja na sporazumevanje specialnih enot. Na koncu jima le uspe vse opraviti pravočasno pred »kraljevim« obiskom – njegovimi starši.

»Obisk babice in dedka res spominja na kraljevi obisk. Vse mora biti popolno, toda kateri dom pa je popoln? No, z Argosom ob strani imate lepo možnost, da jih navdušite,« je povedal Yan Elliott, izvršni kreativni direktor v agenciji The&Partnership London.