• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MM priporoča: 11. WMF, 3. dan

Če se niste včeraj zvečer preveč intenzivno mrežili, boste tudi danes lahko poslušali predavanja v petih petih dvoranah.

Foto: Pixsell

Dober posel je dober za posel, pravi Walter Susini, strateški direktor marketinga v Coca-Coli za področje EMEA. Ob 10. uri bo v predavalnici Business Sumerhouse Stage predaval o etiki kot novi valuti in trajnostnem razvoju kot družbenem kapitalu.

Ob 13. uri bo v isti predavalnici nastopil tudi dr. Dejan Verčič, praktik in teoretik strateškega komuniciranja, partner in direktor v podjetju Stratkom ter profesor in predstojnik Oddelka za komunikologijo na Univerzi v Ljubljani. Govoril bo o vstopanju v postliterarno obdobje (saj je branje danes tako redko, kot je bilo v srednjem veku) in vračanju k tistemu, kar smo že imeli v preteklosti: k podobam, slikam. Razpravljal bo o vplivu prehoda iz besedil v slike na komuniciranje.

O fenomenu Kim Kardashian in njenem močnem vplivu na dojemanje lepote bodo ob 11.15 v predavalnici German-French Connection razpravljali Milica Đokić (Color Press Group), Manja Grčić (Antenna Group), Dejan David Kemperl (DAVID magazin GOLF KLUB magazin), Dubravka Tomeković Aralica (Hanza Media) in Tonkica Zlački (24sata). Seveda bo eno glavnih vprašanj razprave, ali je mogoče lepoto kupiti.

Ob 16.45 bodo v veliki dvorani podelili nagrade za najboljše digitalne projekte v regiji SomoBorac.