• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako je nastajal prvi Tosamin televizijski oglas

Čeprav praznuje častitljivih 95 let obstoja, se je Tosama šele letos predstavila s prvim televizijskim oglasom. O razlogih za nastanek nostalgičnega oglasa in zgodbi smo govorili z direktorico Tosame Mojco Šimnic Šolinc.

Tosama, ki izdeluje in trži izdelke za higiensko in zdravstveno oskrbo (ljudi),letos praznuje 95-letnico delovanja. Mojca Šimnic Šolinc razvoj družbe primerja z  žensko, ki je prestala marsikaj in je lahko na to upravičeno ponosna. »Od drobne deklice, ki je svojo pot začela v majhni delavnici obvez in vate, do moderne dame v letih, ki je usmerjena h kupcu in skrbi za generacije z najkakovostnejšimi materiali. Bil je že čas, da povemo njeno zgodbo, zato tudi televizijski oglas,« povod za nastanek prvega Tosaminega televizijskega oglasa pojasni sogovornica.

V njem spremljamo nekakšno evolucijo oziroma potek življenja človeka. Predstavlja obdobja, v katerih je delovala in še deluje Tosama ter zgodbe generacij, ki jih Tosama spremlja ob njihovih ključnih življenjskih dogodkih. Sogovornica nam razloži, da so se za takšen način pripovedovanja zgodbe odločili, ker imajo korporativni slogan»Negujemo generacije od 1923« za svoje poslanstvo. »Tosama je podjetje, ki izdeluje in trži izdelke za naravno higiensko in zdravstveno oskrbo ljudi, s katerimi jim zagotavlja izboljšano kakovost življenja v vseh življenjskih obdobjih. Prav vsi izdelki, ki jih proizvajamo, so namenjeni negi.«

Glavno vodilo pri snovanju oglasa je bilo predstaviti zgodbo žensk in njihovih družin v različnih časovnih obdobjih ter epske dogodke, ki se zgodijo v življenju posameznika. Bistveno pa je, da je pri vseh teh dogodkih prisotna Tosama s svojimi izdelki. Poleg je denimo pri porodu (z izdelki za medicinsko oskrbo, kot so povoji, obliži Vivacare, medicinski med Vivamel), rojstvu (z izdelki za mamico in dojenčka), pri prvi menstruaciji (z vložki Vir, tamponi in vložki Jasmin in Natura Femina) pa tudi pri vozniškem izpitu (s prvo pomočjo).

Z akcijo družba potrošnikom sporoča, da so Tosama ljudje, predani podjetju in njegovi tradiciji, ki delajo za ljudi. »Življenje lepo, a minljivo, zato ga je treba živeti vsak trenutek, vse od pleničke do plenice, in da je prav, da si pomagamo. Tosama neguje  generacije in želimo si, da bi ob tem nostalgičnem oglasu ljudje spoznali našo tradicijo, in začutili, kako zelo si želimo stati generacijam ob strani še naprej.«

Oglas je nastal v sodelovanju s slovenskim režiserjem Vinčijem Vogue Anžlovarjem in ekipo. Anžlovar je s svojo produkcijo Traktor Tosamo po besedah sogovornice prepričal zaradi velikega navdušenja nad Tosamino zgodbo, samoiniciativnih pristopov, čustvene inteligence, čutenja sodelavk in sodelavcev nekoč ter danes. »Biti človek, z vzponi in padci, se znati pokloniti življenju takšnemu, kakršno je. To ni prvi projekt, pri katerem smo sodelovali z Vinčijem, in verjamemo, da ne zadnji, saj je za nas zelo pomembno, da projekt, ki se ga lotimo, tudi brezhibno izpeljemo. Pri tako omejenih sredstvih, s katerimi mi razpolagamo, si napake ne moremo privoščiti, in izdelek, ki nastane, mora vložek opravičiti do zadnje podrobnosti,« zahtevnost projekta pojasni sogovornica.

Anžlovar ima po besedah sogovornice poleg dobrega razumevanja tudi občutek za estetiko in podrobnosti, hkrati pa si upa in zna udejanjiti drzne ideje. »Pogovarjali smo se o Tosami, o tej močni ženski, ki se ne da, skrbi za generacije ljudi v različnih življenjskih obdobjih in jim pomaga prestati tako lepe kot tudi težke trenutke. Včasih se pošalimo, da je Tosama podjetje, ki skrbi za ljudi od pleničke (otroške, op. p.) do plenice (tiste za inkontinenco, op. p.).