• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Meme ikona« v novi akciji nemške spletne trgovine Otto

Melanholični nasmešek, ki je postal slaven spletni »meme«, je zdaj nova zvezda oglaševalske akcije za nemško spletno trgovino Otto. Gre za delo nemške oglaševalske agencije Jung von Matt/ Saga.

V oglasu mora protagonist pravočasno pridobiti igralni računalnik Acer Predator za Gamescom. Za ekipo, ki mu dostavi računalnik, se vstop v njegovo hišo spremeni v nekaj nerealnega, saj se njegova podoba klonira v različne vloge. 

73-letni madžarski model András Arató, znan kot »Harold, ki skriva bolečino« (ang. »Hide the Pain Harold«), je zaslovel, ko mu je prijatelj predlagal, da postane njegov »model«. Zaradi edinstvenega nasmeška, ki deluje nekako »žalostno prisiljeno«, je postal prava uspešnica na spletu. 

V akciji trgovca Otto se vse vrti prav okoli slavnega meme nasmeška. Pri Jung Von Mattu so z oglaševalsko potezo močno tvegali, saj številni ne poznajo pomena »meme ikone«. Očitno pa so ciljali na populacijo, ki je dovzetna za aktualno dogajanje na spletu. 

Oglaševalska akcija vključuje YouTube, Facebooke, lastne in interne medije, nato pa se bo osredotočila na prikazno oglaševanje, katerega cilj bo izključno prodaja.