• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na BalCannes prijavljenih 110 kampanj

V petek, 21. septembra 2018, bo na 11. Weekend Media Festivalu (WMF) predstavljenih 25 najboljših oglaševalskih akcij iz regije. Agencije in oglaševalci so na BalCannes letos prijavili 110 del. Največ Hrvati (53), sledijo Srbi (22) in Slovenci (21).

Lani je bila agencija leta na BalCannesu Grey Ljubljana

Dela je minuli vikend ocenjevala 25-članska žirija. Na podlagi točkovanja bodo podeljene naslednje nagrade: najboljša agencija, najboljši projekt, posebne nagrade žirije naročnikov, agencij in medijev, najboljši projekt namenjen izvozu ter najboljši regijski projekt.

Kdo bo nasledil Grey Ljubljana?

Lani je bila agencija leta na BalCannesu Grey Ljubljana. Za najboljše delo je bilo izbrano delo hrvaške agencije Imago Ogilvy »Dragi gospod predsednik« (»Dear Mr. President«), ki je dobil tudi nagrado žirije oglaševalcev. Žirija novinarjev je Greyu podelila posebno nagrado za akcijo »Lahkonočnice«, žirija predstavnikov agencij pa projektu »Knjiga miru« agencije New Moment New Ideas Company.

Poleg Grey Ljubljana s tremi projekti sta se od slovenskih agencij med 25 najboljših projektov uvrstila še AV studio in Formitas. Med najboljšimi v regiji, kjer letos prevladujejo hrvaške agencije, so še BBDO Zagreb, Bruketa&Žinić&Grey, Grey Worldwide Zagreb, Degordian, Ideo kreativna branding agencija, iZone, McCann Beograd, McCann Sarajevo, McCann Zagreb, New Moment New Ideas Company, New Moment Tirana, Popular Communications, Red Communication, Señor in Studio Sonda. 

Za najboljših 25 projektov leta v regiji pa so bili izbrani:

  • »#pokazimozube« – Ideo kreativna branding agencija
  • »Akcija« – Imago Ogilvy
  • »Festival Booktiga« – Studio Sonda
  • »Dear Mr. President« – Imago Ogilvy
  • »Disleksija je različnost, ne bolezen« – McCann Sarajevo
  • »Ne čakaj, postani darovalec« – AV Studio
  • »Izbirajte ciljano« – iZone
  • »Fenomenalna Hrvaška« – BBDO Zagreb
  • »Kako je videti uspešna oseba« – New Moment Tirana
  • »Iskon avdicija« – Señor
  • »Jelen z enim rogom« – Popular Communication
  • »Nada« – Bruketa&Žinić&Grey
  • »Najdi novo delo« – McCann Beograd
  • »Knjiga miru« – New Moment New Ideas Company
  • »Zahteve zadovoljnih uporabnikov« – McCann Zagreb
  • »Narava nima časa zate« – Bruketa&Žinić&Grey
  • »Samo pogumno« – BBDO Zagreb
  • »Štartaj Slovenija!« – Forimitas BBDO
  • »Gledališče sanj« – Degoridan
  • »Teslin časovni stroj« – Red Communication
  • »Lahkonočnice« – Grey Ljubljana
  • »Plemenska vožnja«– Grey Ljubljana
  • »Triglav DRAJV«– Grey Ljubljana
  • Wiener »Skip Ad« – Grey Worldwide Zagreb
  • Wiener »Hudič nikoli ne počiva« – Grey Worldwide Zagreb