• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Uber na poti boljšega ugleda tudi z novo celostno grafično podobo

Uberjeva zadnja celostna grafična podoba je zdržala le dve leti. Leta 2016 so se preznamčili kot »v temeljih drugačno podjetje«, kar so storili tudi zdaj.

Najbolj so spremenili logotip, ki se z izjemo velikega »U-ja« poslavlja od velikih tiskanih črk. Črno ozadje ostaja. Pri Uberju prenovo utemeljujejo kot poenostavitev podobe, saj naj bi imeli potrošniki težave pri prepoznavanju simbolov blagovne znamke. Prejšnji simbol naj ne bi dobro ponazarjal podjetja kot »mobilnega podjetja«. Sprememba je že zaživela na vseh kanalih, tudi v mobilni aplikaciji. Proces prenove je trajal devet mesecev (torej so se za novo podobo odločili zelo hitro), pod prenovo pa sta podpisani agenciji Wolff Olins in MCKL.

Uberjeva javna podoba je v zadnjih letih precej zamajana zaradi številnih obtožb o nadlegovanju zaposlenih in tožbah voznikov, zaradi domnevnega »kaosa« je odstopil tudi nekdanji direktor in soustanovitelj Travis Kalanick. Vendar pa je družba trdno odločena, da si povrne nekdanji ugled. Med drugim so pred dnevi zaposlili sploh prvo direktorico marketinga. To je postala Rebecca Messina, ki je bila več kot dve desetletji pri Coca-Coli.