• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Websi Spletni prvaki 2018: Mediodrom drugič zapored digitalna agencija leta

S petkovim WEBSI dnevom se je končal projekt WEBSI Spletni prvaki 2018. Naziv naj digitalne agencije leta je tudi letos pripadel agenciji Mediodrom, ki je za akcijo #ZOEOdkriva naročnika Renault Nissan Slovenija dobila tudi nagrado za naj digitalno kampanjo. Agencija je svoj uspeh okronala še z nagrado Naj digitalec 2018, ki jo je prejela Mediodromova strateška direktorica Milena Jakovljević.

Ljudstvo je za svojega zmagovalca izbralo korporativno stran podjetja Prigo, zmagovalec Gorenjevega izziva za mlade WEBSI prvake pa je Tilen Krivec, ki je predstavil najboljše predloge za izboljšave Gorenjevega virtualnega pomočnika. Generalni spletni prvak in projekt z najboljšo uporabniško izkušnjo je »Skriti Escape Room« Unicefa Slovenije in Agencije 101, nagrado za najboljše oblikovanje pa je dobilo spletno mesto agencije Optiweb. To je dobilo tudi naziv naj poslovne strani. 

Mediodrom je sicer prejel kar sedem nagrad. V kategorijah avtomobilizem, produktne in pristajalne spletne strani, družbena omrežja in inovativni digitalni projekti je slavil že omenjeni projekt »#ZOEodkriva«, v kategoriji dogodki in prosti čas pa »Poletni izziv s Hano« za Lidl Slovenija. To sodelovanje je bilo uspešno tudi med posebnimi digitalnimi projekti s primerom »uspešne kampanje za naložitev mobilne aplikacije«. V kategoriji turizem je Mediodrom dobil nagrado za upravljanje skupnosti na Facebooku za Adria Airways.

Projekt »Skriti Escape Room« je prejel nagrado v kategorijah družbeno odgovornih projektov ter javnih in nevladnih organizacij. Za najboljšo mobilno aplikacijo je bila izbrana ONA-ON.COM, med mediji pa se je najbolje odrezal projekt »Hej, DJ« Vala 202. Digitalna orodja so po mnenju žirije najbolje uporabili v projektu »Tudi brez dotika se lahko dotaknete srca« ZPM Ljubljana Moste-Polje in agencij Mayer McCann in Specto (projekt si s  projektom »Skriti Escape Room« deli nagrado za najboljšo uporabniško izkušnjo), v finančnem sektorju pa je bil najbolj prepričljiv projekt »Aleja Finance. Financiranje na poti vaše rasti«, ki so jo za Aleja Finance razvili v Demarju. Najbolj je s svojo spletno trgovino prepričala Plastika Skaza, z videom pa BV Media in Bright Visuals za projekt Planica 2023.

Naj digitalna agencija je še drugič zapored postal Mediodrom.