• Facebook
  • Twitter
  • RSS

To Do In Slovenia – od delavnice do spletne strani

Blagovna znamka To Do in Slovenia, ki končnim kupcem ponuja enodnevne izlete po Sloveniji, je te dni zaživela v prenovljeni podobi in na novi spletni strani. O nastajanju projekta nas je zanimal tako vidik naročnika (turistične agencije Kompas) kot tudi agencije Madwise.

Foto: Madwise

Pred prenovo so naročnika in agencijo čakali trije glavni izzivi. Potrebna sta bila repozicioniranje blagovne znamke, in boljša uporabniška izkušnja, ki bi posledično pripomogla tudi k boljšemu nagovarjanju ciljnega občinstva. Kot je za MM povedal Gorazd Zakrajšek, direktor digitalnega oddelka v turistični agenciji Kompas, je bil glavni cilj prenove povečati prepoznavnost nove blagovne znamke v segmentu končnih kupcev. »Cilj je bil poleg distribucijskih portalov, kot so TripAdvisor, Viator, GetYourGuide in Expedia, vzpostaviti tudi lastni kanal prodaje preko spleta, ki nam omogoča večjo razliko v ceni.« Rok Kragelj, vodja prodaje v agenciji Madwise, kot glavne vsebinske usmeritve navaja kategorizacijo produktov kot cenovno višje pozicioniranih in visoko personaliziranih ter namenjenih zahtevnejšim uporabnikom. »Kompas se od konkurence loči po visoki kakovosti izletov in prilagodljivosti med izletom. Vsi izleti so izvedeni z nadstandardnimi vozili in profesionalnimi vodiči z izjemnim lokalnim poznavanjem.«

Smer, vizija in zadovoljen naročnik

Poleg nove spletne strani in enotne celostne grafične podobe je bilo treba »prenoviti« tudi komuniciranje. »Trudili smo se, da skrajšamo besedila z nepotrebnimi informacijami. Veliko vsebin smo prečistili in jih segmentirali v logične sklope informacij, ki so bolj razumljivi in uporabniku prijaznejši,« pojasnjuje Lorna Lunar, oblikovalka v Madwisu. Dodaja, da je oblikovalski del projekta potekal hitro in brez težav. Ker To Do In Slovenia (TDIS) razen logotipa ni imel definirane blagovne znamke, so se morali najprej z nekajurno delavnico lotiti njegovega spoznavanja. »Delavnica je bila velik uspeh, saj sem kot oblikovalka prejela ogromno informacij od naročnika, potrebnih za nadaljevanje projekta. Prav tako je bil naročnik dosleden glede predlogov, saj je razumel razmišljanje in argumente za oblikovalskimi odločitvami. Oblikovanje spletne strani je bilo po tem mala malica. Imeli smo smer, vizijo in zadovoljnega naročnika.«

Izpostavljanje tistega, kar prepriča uporabnika

Končni izdelek po mnenju Kraglja izraža lastnosti, ki so jih opredelili že na začetku ustvarjanja znamke. To so avtentičnost, prestiž, varnost, prilagodljivost, profesionalnost in lokalno znanje. »Stran je veliko bolj preprosta za uporabo, zato omogoča hitrejše dostopanje do informacij. Največja razlika je vsekakor v tem, kako smo se odločili skriti logotip in izpostavili tisto, kar uporabnike res prepriča, torej dobra vsebina, »hude« fotografije, jasna komunikacija. To se pozna tudi pri offlinekomunikaciji; na prvi strani brošure namreč ne boste našli logotipa.«

Prvi rezultati prenove so po besedah Zakrajška zelo dobri. Obisk strani se je povečal za 300 odstotkov, pri čemer je delež prometa z mobilnih naprav 59-odstoten, z namiznih računalnikov pa 41-odstoten. Spletna prodaja se je povečala za 250 odstotkov. Opaža, da so obiskovalci novo podobo in spletno stran dobro sprejeli, zelo pa se jim obrestuje tudi preprostost navigacije in možnost hitrega nakupa. Kragelj po drugi strani veliko zaslug za prepoznavnost in konsistentnost znamke na spletnih in ostalih kanalih pripisuje tudi kakovostnemu fotomaterialu, zbranim (konkretnim) informacijam na enem mestu, možnosti hitre in preproste rezervacije ter jasni komunikaciji.