• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo – Sreča na plakatih

Akcija Loterije Slovenije »Sreča ima novo obliko« je te dni zaživela v obliki krompirja na obcestnih plakatih.

Če je doslej veljalo, da »imeti krompir« pomeni imeti srečo, je ta zdaj sodeč po akciji »Sreča ima novo obliko«, dela agencije Lune TBWA, na voljo v tehnološko naprednejši obliki. Z novo mobilno aplikacijo Loterije Slovenije lahko uporabniki na milijone prežijo kjer koli in kadar koli. Mobilni telefon  je namreč tista stvar, ki jo ima vsak res vedno pri sebi. Plakati na posebnih lokacijah so mimoidočim za srečo ponujali krompir, ki pa je posameznika hitro seznanil z novo obliko sreče in mu ponudil povezavo prek QR kode.

»Ljudi želimo ujeti v najrazličnejših situacijah, kjer je velika verjetnost, da pravkar uporabljajo telefon ali ga imajo na dosegu roke, ob tem pa jih povabiti, da si prenesejo novo aplikacijo, s katero lahko srečo preizkušajo na vsakem koraku. Pripravljamo še druge zanimivosti, ki bodo ljudi presenetile na različnih krajih in v različnih oblikah,« je povedal Tine Lugarič, kreativni direktor v Luni\TBWA.