• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Burger King skrbi tudi za vaše štirinožne kosmatince

Znana svetovna veriga za hitro prehrano Burger King je predstavila novo storitev za lastnike psov, ki želijo svoj burger pojesti v miru, ne da bi se pri tem počutili krive ob pogledu na proseče pasje oči.

V oglasu je španska agencija La Despensa predstavila rešitev v obliki okusne dimljene kosti za pse – »Dogper« (izpeljanka Burger Kingovega osnovnega burgerja Whooperja). Ob obisku Buger Kinga lahko kupci poleg hrane zase naročijo tudi Dogperja.

V skladu z raziskavo, ki so jo izvedli pri Burger Kingu, 65 odstotkov lastnikov psov namreč priznava, da njihovi kosmatinci prosijo in strmijo v hrano, ki jo prinesejo domov, sami pa se ob tem počutijo krive.

Oglas je režiral priznani argentinski režiser Martín Kalina. Zelo nazorno grafično podobo različnih izrazov psov, kot so jeza, žalost in sočutje, pa je uspelo posneti  argentinskemu fotografu Alu Bursetu

Lastniki psov bodo do konca septembra lahko domov prinesli brezplačnega »dogperja« in končno brez slabe vesti uživali v svojem obroku. Akcija vključuje televizijske oglase, zunanje digitalno oglaševanje in družbene medije. Španija je prva država, kjer hišni ljubljenčki lahko uživajo ob »dogperju«, kmalu pa načrtujejo tudi globalno širitev.