• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako je Radenska tri srca prenesla v resničnost

Ali ste opazili obcestne plakate s simpatičnimi trojčki? Gre za oglaševalsko akcijo in pobudo Radenske, ki pomaga vsem družinam, ki bodo ali so trojčke dobili v letu 2018. O akciji in njenem nastajanju smo se pogovarjali z Alenko Dujanović, strokovnjakinjo za odnose z javnostmi pri Radenski.

Ideja je prišla s strani zaposlene

Alenka Dujanović je za MM pojasnila, da je idejna vodja projekta Ivana Šeremet, vodja blagovne znamke Radenska na Hrvaškem, ki ga je v sodelovanju agencijo BBDO Zagreb tudi uresničila. Idejo je predstavila na vsakoletnih Dnevih inovacij družbe Radenska, kjer zaposlene spodbujajo k izražanju idej (to je lahko tehnična izboljšava, sprememba delovnega procesa pa vse do idej in projektov, ki so popolnoma zunaj ustaljenih okvirov, »out of the box«). Ena od njih je bila torej tudi tista, ki jo je prispevala sodelavka iz Zagreba.

»V idejo smo se v hipu zaljubili in jo v nekaj mesecih tudi uspešno izvedli, najprej na Hrvaškem, nato pa še v Sloveniji. Z akcijo, ki nosi slogan »Naša tri srca za vaša tri srca«, letos pomagamo slovenskim in hrvaškim družinam, ki bodo dobile trojčke, in prepričani smo, da to postaja naša nova tradicija,« pravi sogovornica.Da bi poudarili lanskoletni koncept, ki temelji na številu tri (in sočasno še dodatno poudarili vizualno identiteto in slogan Radenske), so ustvarili akcijo, ki »Tri srca« prenese v resničnost. V okviru projekta bodo vsem trojčkom, ki so se v letu 2018 rodili v Sloveniji ali na Hrvaškem, podarili voziček in avtosedeže.

»Marsikoga namreč žene radovednost, kako je videti vsakdanjik s trojčki in koliko trojčkov se pri nas rodi na leto. Prav te srčne zgodbe želimo povezati z bistvom blagovne znamke,« pravi Alenka Dujanović.

»V seriji plakatov smo portretirali trojčke iz Slovenije in Hrvaške in jih podpisali samo z »Radenska – tri srca«, brez kakršnega koli drugega besednega sporočila. S tem smo želeli spomniti ne samo na blagovno znamko, s katero že dolgo živimo, temveč tudi na naše najbližje, pa tudi na trenutke, ki smo jih preživeli z njimi in Radensko,« kreativno rešitev pojasnjuje Dujanovićeva.

Verjetnost za trojčke je 1:8000

No, trojčke je najprej treba najti. Gre za redek, a toliko bolj zanimiv »pojav«. Podatki po besedah sogovornice kažejo, da so možnosti za zanositev s trojčki po naravni poti 1:8000 (!). A z akcijo poleg staršev trojčkov nagovarjajo tudi širše občinstvo. »Marsikoga namreč žene radovednost, kako je videti vsakdanjik s trojčki in koliko trojčkov se pri nas rodi na leto. Prav te srčne zgodbe želimo povezati z bistvom blagovne znamke,« pravi sogovornica.

Stična točka za starše (trojčkov), ki se želijo prijaviti, je spletno mesto www.trojcki.si. Akcijo so pospremili z velikimi oglasnimi površinami, plakati, letaki in medijskem dogodkom, s katerim so želeli spodbuditi zanimanje o tematiki trojčkov. »Od tu naprej so se stvari prelile na družbena omrežja in že naslednji dan so se k nam začele stekati prve prijave,« je zadovoljna sogovornica.

Do zdaj so podelili 7 vozičkov

Za konec smo se dotaknili še rezultatov akcije. Po besedah sogovornice so imeli vsi komunikacijski kanali »velik in takojšen učinek«, torej tako plakati kot tudi odnosi z javnostmi. Še posebej pa so se »izkazala« družbena omrežja, kjer informacije hitro krožijo in so že v nekaj dneh dosegle veliko večino staršev oziroma mam, ki pod svojim srcem nosijo tri srca.

Idejna vodja projekta Ivana Šeremet, vodja blagovne znamke Radenska na Hrvaškem, ki ga je v sodelovanju agencijo BBDO Zagreb tudi uresničila.

Kot pravi Dujanovićeva, je to eden tistih projektov, za katerega »bijejo vsa tri srca Radenske«. Nanj so še toliko bolj ponosni, ker prihaja s strani zaposlenih oziroma je rezultat zbiranja kreativnih predlogov znotraj podjetja. Tudi odzivi zunanje javnosti so jih prijetno presenetili. »Novica o akciji je hitro zaokrožila med ljudmi, ki so jo toplo sprejeli. Na Hrvaškem smo doslej podelili že sedem vozičkov, v Sloveniji pa enega. To tudi odraža trend rojstev trojčkov v obeh državah, glede na prijave pa kaže, da se bo pisana družba trojčkov do konca leta še razširila. Držimo pesti!« sklene sogovornica.