• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Štartaj Slovenija« bo »štartal« še tretjič

Začenja se tretja sezona večkrat nagrajenega projekta »Štartaj Slovenija«, pri katerem sodelujejo Spar Slovenija, Pro Plus, Formitas, NLB in Summit Motors Ljubljana. Cilj ostaja enak, in sicer podpora domačim podjetnikom.

Podpisniki projekta (z leve proti desni): Andrej Lasič, direktor poslovanja s ključnimi komitenti, NLB, mag. Igor Mervič, generalni direktor SPAR Slovenija, Pavel Vrabec, generalni direktor Pro Plusa, Mojca Randl, direktorica skupine Formitas, David Jurič

Spar Slovenija, Pop TV in agencija Formitas BBDO so pred dvema letoma predstavili vseslovensko podjetniško pobudo, kot je v Sloveniji še ni bilo. Dve leti pozneje se začenja tretja sezona z novima partnerjema NLB in Summit Motors Ljubljana. Kot poudarjajo partnerji, cilj projekta ostaja podpora inovativnim domačim podjetnikom.

»Projekt je že prerasel prvotno zastavljene okvirje, nova sezona pa bo zagotovo postregla z zanimivimi poslovnimi idejami in novimi priložnostmi za tiste, ki bodo s svojo vztrajnostjo in zagnanostjo prepričali ustvarjalce oddaje, poleg tega pa tudi končne uporabnike njihovih izdelkov.«

Zmagovalca prejšnjih sezon sta naravna dezodorantnakremaNelipot (intervju z ustanoviteljema si lahko preberete tukaj) in krema s polžjo slino Noela.

Ob najavi nove sezone naj dodamo, da je projekt »Štartaj Slovenija« prepoznala tudi strokovna javnost. Med drugim je prejel veliko nagrado na 26. SOF-u, srebrno nagrado na tekmovanju WARC Innovation Awards 2017, Ameriška gospodarska zbornica v Sloveniji pa ga je v okviru programa Best of the Best razglasila za najboljšo poslovno prakso v gospodarstvu.