• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agenciji 101 bronasta nagrada Clio

Agencija 101 je za akcijo »Skriti Escape Room« prejela bronasto nagrado in uvrstitev v ožji izbor na oglaševalskem festivalu Clio v New Yorku.

Po uvrstitvi v ožji izbor na letošnjem mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions je Agenciji 101 uspelo tudi na mednarodnem oglaševalskem tekmovanju Clio Awards. Žirija je akcijo »Skriti Escape Room«, ki jo je Agencija 101 zasnovala za Unicef Slovenija in Združenje proti spolnemu zlorabljanju, nagradila z bronom v kategoriji korporativna podoba (»corporate image«). V ožji izbor pa se je uvrstila v kategoriji marketinga s poslanstvom (»cause related«)

»Veseli nas, da je žirija prepoznala idejo, izvedbo in rezultate projekta na enem od najpomembnejših in najzahtevnejših mednarodnih oglaševalskih festivalov na svetu ter ga uvrstila tila med tri odstotke najboljših. Seveda je še posebej v primeru družbeno odgovornih akcij dejanski učinek akcije daleč najpomembnejši, vsekakor pa je potrditev s strani stroke lepa nagrada za celotno agencijo,« je ob uspehu povedal Sašo Petek, kreativni direktor v Agenciji 101.

Clio Awards sodi med pomembnejša mednarodna tekmovanja v oglaševanju. Med prijavljenimi so pogosto dela, ki so pred tem že pobirala nagrade Cannes Lions. Lani je bila na primer tudi na tem tekmovanju večkratni zmagovalec »Neustrašna deklica«, ki je leta 2017 slavila praktično povsod, kjer se je slaviti dalo.