• Facebook
  • Twitter
  • RSS

PM, poslovni mediji je najboljša mala agencija za vsebinski marketing

Na mednarodni konferenci za vsebinski marketing Content Marketing World, ki je bila te dni v ameriškem Clevelandu, je slovenska agencija PM, poslovni mediji prejela prestižno nagrado za agencijo leta (z manj kot 100 zaposlenimi).

Po treh zaporednih uvrstitvah v ožji izbor je agenciji PM, poslovni mediji, ki je del nemške agencijske skupine C3, vendarle uspel veliki met, saj se je v mednarodni konkurenci povzpela v sam vrh svetovnih agencij za vsebinski marketing. Primož Inkret, solastnik in izvršni direktor PM, poslovni mediji je ob tem dosežku povedal za MM: »Najprej je priložnost, da se lahko za trenutek ustavimo, zapremo oči in sanjamo. Takoj zatem pa se iz oči v oči z vsemi sodelavci, partnerji in naročniki iskreno vprašamo: le zakaj smo si to zaslužili? Odgovor nam daje usmeritev za naš odnos in način dela v prihodnosti. Nalaga nam odgovornost, kakšen je minimalni standard, in izziv, kako ga preseči. Hvala vsem, s katerimi sodelujemo na kakršen koli način, da imamo možnost naše sanje ne le sanjati.«

Kot še dodajajo pri PM, imajo uvrstitev v sam vrh svetovnih agencij za »vnovično potrditev več kot dvanajstih let inovativnega in vztrajnega dela, še posebej pa plodnega sodelovanja s številnimi podjetji, organizacijami in posamezniki«.

Na konferenci Content Marketing World so razglasili tudi agencijo za vsebinski marketing leta z več kot 100 zaposlenimi; naziv je prejela ameriška agencija MSP-C iz Minnesote, ki sodi pod okrilje skupine MSP Communications.