• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Agencija digiGRAL odslej Rubikon Gral

Agencija digiGRAL se je te dni predstavila v novi celostni grafični podobi, od zdaj naprej pa bo delovala tudi pod drugim imenom.

Ekipa agencije Rubikon Gral

Kocka je padla ali kako rešujemo uganke

Agencija, ki sta jo pred sedmimi leti ustanovila Gregor Graf in Aljaž Podlogar, se po novem predstavlja kot Rubikon GRAL. Novo ime naj bi bolje bolje ponazarjalo aktivnosti  agencije. Izvira sicer iz zgodovinske reke Rubikon v Italiji, ki jo je prečkal Julij Cezar in ob tem izrekel »Kocka je padla«.

»Rubikon simbolizira odločnost in pogum, hkrati pa je tudi asociacija na rubikovo kocko, ki predstavlja miselnost, ki jo gojimo v agenciji, to je priti do čim bolj učinkovitih rešitev za naše naročnike,« je povedal Graf. Ob tem dodaja, da novo ime predstavlja tudi način, s katerim se v agenciji lotevajo reševanja poslovnih izzivov naročnikov. Začetki reševanja teh izzivov pa so po njegovih besedah navadno kompleksni.

»Šele ko vključimo vse spremenljivke, lahko rešimo enačbo in postavimo temelje, ki so odskočna deska za razvijanje kreativnih rešitev. Nekako tako kot pri sestavljanju rubikove kocke; le pravilno zložene barvne kombinacije so lahko ključ, ki rešuje uganko,« pravi Podlogar.

Novo ime, stara učinkovitost

V agenciji zagotavljajo, da kljub spremembi imena in celostne grafične podobe agencije njeno poslanstvo še vedno ostaja enako, torej poskrbeti za učinkovitost marketinga naročnikov. Prepričani so namreč, da je marketing veda, ki v ekonomiji še vedno ni dovolj cenjena, ljudje pa pogosto zaradi nerazumevanja marketing enačijo z oglaševanjem. Kot poudarjajo tudi v intervjuju v aktualni izdaji Marketing magazina, se trudijo biti več kot »le« agencija in naročnike tudi izobraževati.

Agencija je namreč iz »digitalnih« začetkov prerasla v agencijo polnih storitev. In od tod tudi drugi razlog za spremembo imena. DigiGRAL so naročniki po besedah Grafa in Podlogarja nemalokrat povezovali zgolj in izključno z digitalnimi rešitvami. Zato sta se odločila za celovito spremembo, ki bolje odraža delo agencije.