• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Razpis: Turizem Ljubljana prenavlja komunikacijsko platformo

Turizem Ljubljana išče izvajalca za zasnovo celostne komunikacijske platforme za oglaševanje Ljubljane in Osrednje Slovenije. ZA razpis, ki je odprt do 28. septembra 2018, namenjajo do 50 tisoč evrov.

Foto: Pixabay

»Turizem Ljubljana želi z javnim razpisom pridobiti jasno hierarhično oblikovano in grafično osmišljeno arhitekturo blagovnih znamk, sodobno komunikacijsko platformo pod znamko Turizma Ljubljana, ki bo predstavljala učinkovito osnovo za komunikacijsko podporo strateškim in trženjskim ciljem Turizma Ljubljana,« piše v razpisni dokumentaciji, do katere lahko dostopate tukaj (piše sicer, da je odprt do 21. septembra,vendar so nam zagotovili, da je do 28.).

Izvajalec bo moral zasnovati komunikacijsko platformo (vključno s celostno grafično podobo), ki bo komunicirala zgodbo Ljubljane kot trajnostne destinacije. Oglaševali pa bi tudi regijo Osrednja Slovenija, ki bi predstavljala dopolnitev ponudbi iz prestolnice.