• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za blagovnico John Lewis je »vedno osebno«

Britanska trgovska družba John Lewis Partnership, pod okrilje katere sodita veriga veleblagovnic John Lewis in supermarketi Waitrose, se je odločila za oblikovno prenovo teh znamk in njunih imen, kar predstavlja v skupni oglaševalski akciji.

Z oglasom, v katerem so v ospredju otroci, ki v izvirni gledališki predstavi pojejo »Bohemian Rapsody«, sporočajo, da če si del nečesa, v vložiš to del sebe. V skladu s tem so za slogan oglaševalske akcije izbrali: »Za nas je vedno osebno.« Oglaševalska akcija je plod sodelovanja z londonsko agencijo Adam & Eve DDB, ki je zaslužna za številne zdaj že ikonične oglase Johna Lewisa. »Naši kupci nam vedno znova govorijo, kako radi imajo izjemne storitve, ki jim jih nudijo naši partnerji, zaradi česar smo v njihovih očeh nekaj posebnega. Sprememba identitete umešča naše partnerje v središče naših blagovnih znamk in še stopnjuje našo razlikovalno prednost,« je ob tem povedal Craig Inglis, direktor kupcev v podjetju John & Lewis & Partners.

Podjetji v rokah zaposlenih

John Lewis in Waitrose sta že junija napovedala spremembo imen podjetij – prvo se po novem imenuje John Lewis & Partners, drugo pa Waitrose & Partners. Potezo so pri njunem matičnem podjetju John Lewis Partnership (JLP) takrat pospremili z izjavo, da »neusmiljeno plezanje po lestvici« ni prava pot za varno prihodnost podjetja. Namesto tega sta se obe trgovski družbi zavezali k modelu lastništva, ki ga je JLP opisal kot konkurenčno prednost. Obe podjetji sta namreč v lasti zaposlenih (zato so imenu podjetij dodali »partners«, saj zaposlene dojemajo kot partnerje). Poleg tega želijo po novem ponujati še bolj osebne storitve in večji izbor nišnih in lastnih blagovnih znamk, zavezali pa so tudi k večjim naložbam v inovacije in razvoj (letno med 400 do 500 milijonov funtov).