• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Imago Ogilvy prevzel Drap

Hrvaška oglaševalska agencija Imago Ogilvy je prevzela Drap, eno prvih digitalnih agencij na Hrvaškem. Drap bo kot del skupine Imago na slovenskem trgu prisoten preko sodelovanja z agencijo ImagoBold.

Damir Ciglar, ustanovitelj in direktor agencije Imago Ogilvy

Drap bo preko ImagoBold prisoten tudi na slovenskem trgu

Skupini Imago s sedežem v Zagrebu se je poleg produkcijske hiše Riba ribi grize rep, agenciji za organizacijo dogodkov Projektil in digitalni agenciji Jedinica i nula pridružil še Drap. Agencija je bila med drugim tudi Imagov »digitalni« partner pri ustvarjanju akcije »Krilo ljubezni«, ki je Hrvaški prinesla prvega kanskega leva. Imago namerava ohraniti Drap kot blagovno znamko in jo še naprej krepiti predvsem z »dodatnim kreativnim prispevkom«, je za MM povedal Damir Ciglar, direktor in ustanovitelj Imaga. Drapove storitve bodo na voljo naročnikom na slovenskem trgu preko agencije ImagoBold.

»Prevzem Drapa je poteza, ki temelji na strategiji razvoja Imaga, novoustanovljenemu strokovnemu oddelku znotraj mreže Ogilvy, pa tudi na regijski usmerjenosti agencije Imago Ogilvy. Ker se Drap osredotoča na digitalne komunikacije, pa tudi na nove tehnologije in njihovo uporabo, je to veliko prekrivanje agencijske usmerjenosti. Združljivost Imaga in Drapa se je že večkrat izkazala v preteklih sodelovanjih. Novo znanje in izkušnje s poudarkom na širjenju in izboljšanju kakovosti storitev bomo zagotavljali obstoječim in prihodnjim naročnikom,« je povedal Ciglar.

»Bilo je le še vprašanje časa«

Agencijo Drap je leta 2008 ustanovil nekdanji Napsterjev in Microsoftov uslužbenec Davor Runje (leta 2016 je bil tudi član žirije za nagrade Sempler). Agencija je z leti postala ena najboljših in najinovativnejših digitalnih agencij v regiji, Med drugim je za Kraš ustvarila robota Elibota. Njihove rešitve je prepoznala tudi strokovna javnost na številnih domačih in mednarodnih tekmovanjih in danes je Drap ena največkrat nagrajenih digitalnih agencij v regiji. Runje združitev dolgoročno vidi kot korak k celostnim komunikacijskim storitvam, kar je tudi cilj sodelovanja.

»Imago razume naše ljudi in blagovno znamko, podjetje in nagrade. Bili so prva agencija, s katero smo kdaj sodelovali. Napočil je trenutek, da se komunikacija oziroma agenciji integrirata. Pravzaprav je bilo le še vprašanje časa, saj je po naši presoji Imago najboljši partner, ki ima podobno kulturo, razvija podobne storitve, želijo biti globalno relevantni in osvajati nagrade. Dobro se poznamo, zato bo to le manjša sprememba,« je pojasnil Runje.

Davor Runje, direktor in ustanovitelj agencije Drap