• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi direktor holdinga WPP je Mark Read

Največji oglaševalski holding WPP je po več mesecih le dobil izvršnega direktorja. Mark Read, nekdanji direktor digitalne agencije Wunderman, se je tudi neformalno omenjal kot najverjetnejši naslednik Martina Sorrella.

Končala so se ugibanja o nasledniku Martina Sorrella in prihodnosti podjetja WPP, ki ga je ustanovil pred 33 leti. Sorrell je namreč aprila nenadno odstopil z vseh funkcij v tem oglaševalskem holdingu. »Naša industrija prehaja obdobje strukturnih sprememb in ne strukturnega nazadovanja. Če bomo te spremembe sposobni dojeti, se lahko zazremo v uspešnejšo prihodnost. Naše poslanstvo je, da potencial, ki obstaja v podjetju, v celoti izkoristimo v dobro naročnikov, pospešimo preobrazbo družbe in poenostavimo ponudbo storitev ter dosežemo večjo rast WPP,« je ob prevzemu direktorskega mesta izjavil Read.

K odločitvi uprave o imenovanju Reada naj bi prispevala predvsem njegova vloga v nekaterih velikih naložbah WPP-ja v zadnjih letih. Veliko naj bi pripomoglo tudi Readovo vodenje agencije Wunderman (ki je seveda del WPP), ki je po navedbah Roberta Quarte, predsednika uprave WPP, prerasla v eno najboljših digitalnih agencij na svetu (Reada je poimenoval za »direktorja 21. stoletja«). Ne gre za majhen dosežek. Agencija Wunderman je bila ustanovljena že leta 1958 in je po zaslugi ustanovitelja Lesterja Wundermana dosegla sloves vodilne agencije za neposredni marketing. Wundermana imenujejo tudi »oče neposrednega marketinga«.

O izbiri naslednikov v slovenskih podjetjih smo pisali tudi v MM-u, in sicer v članku Naslednike se največkrat vzgaja v samem podjetju. Pogovarjali smo se s številnimi veterani slovenske oglaševalske industrije, prav vsem pa se najboljša izbira za nasledstvo v podjetjih zdijo interni kandidati.