• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Fordov začasni voznik bo Wieden+Kennedy

Ford zaradi natečaja za globalno kreativno agencijo ni prekinil priprav na veliko jesensko akcijo. Avtomobilistove oglaševalske aktivnosti bo do izteka natečaja prevzela newyorška pisarna agencije Wieden+Kennedy New York.

Foto: Pixabay

Na natečaju poleg Wieden+Kennedyja (sicer dolgoletna agencija Nikeja) sodelujeta še Global Team Blue (del holdinga WPP) in BBDO (del holdinga Omnicom). 

WPP-jevi agenciji J. Walter Thompson and Ogilvy & Mather sta dolga leta sodelovali s Fordom, dokler ni WPP skoraj izključno za potrebe ameriške multinacionalke ustanovil Global Team Blue. Natečaj so tako pri Forbesu pospremili z izjavo, da bi lahko Ford po dolgoletnem sodelovanju z WPP temu poslal prav posebno voščilnico. Odpuščanje, seveda.

Hkrati bi to pomenilo, da eden največjih oglaševalcev na svetu (leta 2016 je po pisanju portala AdAge njihov oglaševalski proračun znašal skoraj dve milijardi evrov) prvič po letu 1943 ne bi sodeloval z oglaševalsko agencijo. Je pa v zadnjih dveh letih prišlo do vsaj treh sprememb, ki so po toliko desetletjih vodile do natečaja. Ford je namreč dobil tako novega izvršnega direktorja kot tudi direktorja marketinga, WPP-jev dolgoletni direktor sir Martin Sorrell pa je letos aprila odstopil s položaja.