• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Diesel sklenil okusno sodelovanje

Italijanska modna blagovna znamka Diesel pri snovanju nove kolekcije sodeluje z berlinskim ponudnikom kebaba. Ne gre za (slano) šalo, ampak za posmeh modnim sodelovanjem, ki tekmujejo v »ulični kredibilnosti«.

Sodelovanje različnih blagovnih znamk in ustvarjalcev z vseh vetrov seveda ni nič novega, ni pa vsakdanje sodelovanje s prehranskimi podjetji, še posebej s ponudniki »ulične prehrane« (»street food«). Diesel je šel še korak dlje in z agencijo Publicis poskrbel za najbolj okusno sodelovanje v modi ta trenutek. V tem primeru je »ustvarjalec« berlinski ponudnik ulične hrane Mustafa's Gemüse Kebap. Če vam ime ni znano, vam bo po nekajminutnem guglanju hitro postalo jasno,  zakaj so se odločili zanj. Spletne ocene spominjajo na opis kulta, dolge vrste pa na čakanje na avtogram katerega od hollywoodskih zvezdnikov.

Kolekcija vključuje kapo, štiri različne majice in dva puloverja z grafičnima podobama obeh sodelujočih. Pri Dieslu pravijo, da jih bodo radi nosili tisti modni navdušenci, ki se ne jemljejo preveč resno. Ker gre za omejeno kolekcijo, bo temu primerna tudi cena, ki naj bi bila med 45 in 199 evri. Zanimive so tudi promocijske fotografije. Med drugim eden od modelov naroča kebab.