• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Cola-Cola prevzema verigo kavarn Costa

The Coca-Cola Company je s prevzemom blagovne znamke kave Costa Coffee razširila svoj portfelj v kategoriji kave. Prevzem ocenjujejo na 4,4 milijarde evrov.

 Kot je v sporočilu za javnost povedal Coca-Colin direktor James Quincey, si podjetje prizadeva postati »vsestransko podjetje s pijačami« (»total beverage company«). Pri tem je verjetno »pomagalo« tudi dejstvo, da trenutni trendi niso naklonjeni prodaji pijač z veliko vsebnostjo sladkorja (s čimer se je Coca-Cola odzvala z združitvijo izvirne različice in Coca-Cole Zero).Costa (ustanovili so jo leta 1971 v Londonu) je poleg Starbucksa ena največjih verig kavarn na svetu. Leta 1995 jo je dozdajšnji lastnik, britanska multinacionalka Whitbread, prevzel za 21 milijonov (!) evrov.

S prevzemom želi Coca-Cola okrepiti svoj položaj v kategoriji kave v Evropi, Aziji in na Pacifiku, Bližnjem vzhodu in v Afriki. V »paketu« z blagovno znamko Costa bo Coca-Cola dobila še štiri tisoč kavarn oziroma maloprodajnih trgovin, oddelek za kavne aparate, različne vrste kave za domačo uporabo in pražarno kave.  Kot so še poudarili v Coca-Coli, prevzem prinaša strokovno znanje na področju poslovanja s kavo, vse od dobavne verige in preverjanja porekla do prodaje in distribucije.

»Prevzem ima velik pomen, saj je svetovni trg kave razdrobljen, nobena družba pa z vsemi oblikami ne deluje po vsem svetu. Prevzem družbe Costa Limited je tako nov korak v smeri izvajanja strategije Coca-Cole kot družbe, ki ponuja pijačo za vsako priložnost,« je podjetje zapisalo v sporočilu za javnost.

Pri tem je verjetno »pomagalo« tudi dejstvo, da trenutni trendi niso naklonjeni prodaji pijač z veliko vsebnostjo sladkorja (s čimer se je Coca-Cola odzvala z združitvijo izvirne različice in Coca-Cole Zero).

Coca-Cola v svojem portfelju med drugim še znamke AdeZ, Ayataka, Dasani, Del Valle, Fanta, Georgia, Gold Peak, Honest Tea, Minute Maid, Powerade, Simply, Sprite in Zico.