• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Perfekcionistka, ki diha s strankami

V naslovnem intervjuju 447. Marketing magazina smo se pogovarjali s komunikatorko in poslovno žensko Andrejo Jernejčič, ki nastopa pod lastno blagovno znamko Andreja. V pogovoru nam je povedala, kako ji uspeva v svetu odnosov z javnostmi, pri čemer velja še posebej izpostaviti kombinacijo njenih znanj in veščin kot novinarke in urednice, piarovke in menedžerke, z izkušnjami v gospodarstvu, politiki, v multinacionalki, delovanju v drugih državah, tudi v Aziji.

Ko gre za lastno znamčenje, Jernejčičeva ničesar ne prepušča naključju, tako pri zvezkih, podlogi za miško, darilni vrečki, koledarjih in drugih promocijskih materialih, ki nosijo njeno ime, kot tudi pri komunikacijskih aktivnostih, ki jih izvaja za svoje stranke. Ali kot pravi sama: »Rada imam estetske, lepe, dovršene stvari in ne maram površnosti.« Zaupala nam je tudi, da številni v njej vidijo veliko perfekcionistko. A v pozitivnem pomenu besede – pri njej se težnja po popolnosti odraža v skrbi za stranke, v kar vlaga »dušo in srce«, kot pravi. »Seveda je težko biti perfekcionist na vsakem področju, a kjer je to možno, si želim nadstandard,« trdi. Priznava pa, da bi se morala naučiti znati več odklopiti in si vzeti čas zase – to pa je težko, če je delo vaše življenje. V pogovoru nam je ta strastna, predana in delovna poslovna ženska zaupala še več zanimivosti o sebi in različnih vidikih odnosov z javnostmi, ki se jim posveča.

Podali smo se tudi po poteh provokativne litovske turistične kampanje »Vilna, točka G Evrope.« in s pomočjo slovenskih strokovnjakov za znamčenje ugotavljali, ali seks prodaja tudi v turizmu. V tokratni številki smo obiskali agencijo DigiGral, ki se že dolgo nima več le za digitalno agencijo. Naročnike hočejo namreč tudi izobraževati v vseh vidikih marketinga.

Med mladimi kreativci lahko spoznate Maka Kordića, lastnika agencije CNJ. Po letih samostojne podjetniške poti je prišel do številnih koristnih spoznanj, ki jih je delil z nami. Kolikšna prednost je lasten produkcijski studio kot podpora kreativnemu in digitalnemu oddelku, smo se prepričali pri agenciji AV studio.

Pogovarjali smo se tudi z dvema govorcema na prihajajočem 25. Zlatem bobnu. David Pivk je začel poslovno pot v digitalnem marketingu v številnih slovenskih podjetjih, zdaj pa skrbi za blagovno znamko Nike Football v Nikejevem evropskem sedežu v Amsterdamu. Češka strokovnjakinja za znamčenje Martina Olbertova se pri svojem delu osredotoča na iskanje smisla blagovnih znamk, kar v intervjuju izpostavlja tudi s primerom čokolade Toblerone. Kot lahko preberete tudi v zgodbi o znamki, je Toblerone zaradi spremenjene oblike svojih čokolad naletel na veliko ogorčenje potrošnikov. Pišemo tudi o zaroti algoritmov in nakupovanju v letu 2028.