• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebookov odgovor na televizijo zdaj dostopen tudi globalno

Storitev Watch je bila do zdaj na voljo le v ZDA, po novem pa je na voljo uporabnikom, založnikom in oglaševalcem po vsem svetu.

Facebookova »video destinacija«, kot so številni poimenovali Watch, stavi predvsem na redne gledalce daljših posnetkov. Temu primerno bodo prilagodili tudi vsebine, z nekaterimi produkcijskimi hišami so se že dogovorili za pogovorne oddaje in serije. Kot so zapisali v sporočilu za javnost, so veliko pozornosti namenili raziskavam, kako pravzaprav pridobiti redne gledalce k storitvi, ki za zdaj še ni upravičila napovedi. Čeprav je Watch ameriškim uporabnikom Facebooka na voljo že eno leto, več kot polovica odraslih uporabnikov sploh še ni slišala zanj (mimogrede, ikona je v osnovni orodni vrstici).

Ustvarjalcem obljubljajo naprednejša analitična orodja in možnosti vpletenosti sledilcev. Oglaševalcem po drugi strani obljubljajo »odpravo težav« z merjenjem uspešnosti, ki je Facebooku precej omajala ugled.