• Facebook
  • Twitter
  • RSS

BrewDog predstavil lastno televizijsko mrežo

Škotska butična pivovarna BrewDog je razvila lastno, Netflixu podobno storitev, imenovano The BrewDog Network.

»Ko so najin šov BrewDogs ukinili (ukinila ga je mreža Esquire, op. p.), nisva želela posedati v spodnjicah v družbi banjice sladoleda. Edino logično rešitev sva videla v ustanovitvi lastne televizijske mreže. Revolucije videa na zahtevo se bova lotila na svoj način. Počela bova prav to, kar počneva s pivom. Torej dvigala standarde in obrvi,« sta v sporočilu za javnost zapisala Martin Dickie in James Watt, ustanovitelja BrewDoga.

Storitev naj bi bila za zdaj na voljo le v ZDA, naročnina pa bo 5 dolarjev ali 4,27 evra. Vsebine naj bi bile osebni izbor Dickieja in Watta, pri čemer naj bi šlo predvsem za lastno produkcijo..

In BrewDog ne bi bil BrewDog, če ne bi ob predstavitvi postregel z vsaj eno kontroverznostjo. Na spletnem mestu Beer.porn je ponujal dražilnik nove storitve. Pri tem ne bi bilo nobenih težav (ne nazadnje je na primer ključnik #foodporn eden najbolj uporabljanih na splošno), če ne bi bila BrewDogova stran različica strani PornHub.