• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Jej zelenjavo, da boš velika«

Ta nasvet je glavna junakinja Intermarchéjevega oglasa vzela zelo resno.

V novem oglasu francoskega trgovca, ki ga je ustvarila pariška agencija Romance, spremljamo deklico Leo. Lea resnično ne prenese zelenjave, ob vonju juhe bi najraje zajokala. Njena največja želja je namreč priti do predala s sladkarijami, ki pa je – če uporabimo marketinški žargon – zunaj njenega dosega.

Nekega dne pa v šoli vidi, kako najvišji fant v razredu vneto jéjuho. To je torej skriti recept! Tudi sama se kljub začetnim težavam začne bolj zdravo prehranjevati in starše nagovarja k nakupu zelenjave. Vse za dobesedno višji cilj! Skrbno beleži telesno višino, a na zadovoljstvo staršev predala še vedno ne doseže (in tudi ne uporabi stola).

Z akcijo Intermarché oglašuje kartice zvestobe in dodatne popuste ob nakupu zelenjave in sadja.