• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Spoznajte vesoljčka v Ljubljani

Po družbenih omrežjih je pred dnevi zaokrožil oglas z vesoljcem Alexijem v glavni vlogi. Gre za oglas nemškega podjetja Babbel, ki razvija aplikacijo za učenje jezikov. O Alexijevi ekskurziji in zakaj so za lokacijo oglasa izbrali prav Ljubljano, smo se pogovarjali z Jimom Liujem, vodjo blagovne znamke v Babblu.

V oglasu »Vesoljec na tujem« (»An Alien Abroad) spremljamo Alexija, ki je pravkar pristal na Zemlji. No, uspe mu pristati v središču Ljubljane. Ob prihodu sicer ni izgubljen, vendar ima velike težave s sporazumevanjem. Ne more vprašati za smer in ko se zaklene iz hotelske sobe, mu ne more nihče pomagati. Nihče namreč ne razume njegovih vprašanj, še manj pa »nezemeljskega« humorja. Po drugi strani bi rad svoje izkušnje delil z drugimi, a tudi tu se zalomi pri jeziku.

Vsak je lahko Alexi in vsak se lahko nauči tujega jezika

Kot je za MM povedal Jim Liu, se v Alexijevem začetnem obupu skriva glavno sporočilo akcije. Pooseblja vsakogar z občutkom odtujenosti, ko pride v drugo državo (ali galaksijo). Agencija Wieden+Kennedy London, Babblova kreativna agencija (in ena največkrat nagrajenih neodvisnih agencij na svetu), je v kreativni rešitvi izhajala ravno iz ugotovitve interne raziskave, da se ob prihodu v tujo državo zaradi neznanja jezika velikokrat počutimo ... kot Alexi. Vse pa se spremeni, ko si prenese aplikacijo Babbel.

»Naš junak se razvija skozi celoten oglas. Uspe mu premagati jezikovno oviro, saj se je učil s pomočjo aplikacije Babbel. Na koncu oglasa vidimo razliko. Brez težav se poveže z domačini v njihovem jeziku in čutimo, kar čuti on, torej uspeh,« pojasnjuje sogovornik. Alexi postane najbolj zabaven »človek« v lokalu, spozna številne nove prijatelje in pomaga turistom. Skratka, ne počuti se več odtujeno.

Ljubljana kot lokacija globalne akcije

Zakaj si je torej Alexi odločil pristati prav v Ljubljani? Liu pravi, da je lokacijo »pristanka« določila agencija. »Mesto je zelo pisano in raznoliko, a kljub vsemu še vedno majhno in preprosto dostopno. Omogočilo nam je snemanje z različnimi postavitvami in na različnih lokacijah, hkrati pa smo vso pot lahko opravili peš. To pomeni, da nismo izgubljali časa z razstavljanjem in sestavljanjem opreme niti v prometnih zastojih.« Prav ta premik med posameznimi prizorišči pa je po besedah sogovornika odlična zasnova za glavno temo akcije, in sicer poletne počitnice. »Povrh vsega pa ima snemanje v Ljubljani v primerjavi z drugimi evropskimi državami svojevrstne ugodnosti.«

Glavni slogan sicer globalne oglaševalske akcije je »Pogovor se začne tu« (»Conversations starts here«), ki po besedah Liuja izraža bistvo blagovne znamke, torej pomagati ljudem pri pogovorih v tujih jezikih. »Naš globalni slogan je sicer »Govorite tuj jezik, kot ste si ga vedno želeli (»Speak the language like you've always wanted to.«). Od samega začetka predstavlja jedro blagovne znamke. Slogana »Pogovor se začne tu« pa po svetu ne slišite pogosto, vendar na neki način ljudi spodbuja k učenju tujih jezikov.«

Akcija, ki se je začela aprila letos, poleg televizijskega oglasa obsega še zunanje oglaševanje v različnih mestih po svetu, tiskane oglase, oglaševanje na družbenih omrežjih, odnose z javnostmi in pristajalno stran z videom. Po besedah Liuja je bil televizijski oglas tudi osnova za krajše oglase na YouTubu. »Če povzamem, gre za celostno akcijo, s katero želimo biti prisotni na vseh kanalih,« sklene Liu.