• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglas kot potovalni vlog

Maseratijeva nova akcija »Veliki turisti« je serija videov, v katerih spremljamo družbo štirih vlogerjev na potovanju po kanadski zvezni državi Ontario.

Maserati se v sodelovanju s kanadsko agencijo LP/AD pridružuje drugim avtomobilistom, kot sta Mercedes in Audi, ki bolj kot na umestitev izdelka stavijo na oznamčene vsebine. Skupina popotnikov raziskuje pokrajino Ontaria in pri tem v slogu vlogerjev podaja različne komentarje in zanimivosti.

Vendar pa so se pri Maseratiju odločili mlajšim generacijam približati luksuz nekoliko drugače. Ena največjih posebnosti akcije je namreč pokončni format videa, ki daje še boljši vtis, da gre za potovalni vlog.

Druga pa so sama mesta, ki so poimenovana po svetovnih metropolah (Pariz, Moskva in Delhi). V uvodnem videu vlogerji obiščejo Moskvo, ki ima za razliko od izvorne različice precej manj prebivalcev, in sicer 65.