• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook po pol leta le dobil novega direktorja marketinga

Antonio Lucio, ki je bil prej direktor marketinga pri Hewlett-Packardu, bo moral med drugim poskrbeti tudi za boljšo javno podobo Facebooka.

Chris Cox, Facebookov produktni vodja, in Antonio Lucio, Facebookov novi direktor marketinga

Največjemu družbenemu omrežju mora novi direktor marketinga »pomagati« preko vseh škandalov, ki jih v zadnjem času ni malo. Začelo se je s poseganjem Rusov v ameriške volitve, nadaljevalo z afero Cambridge Analytica, poleg tega pa v drugem četrtletju leta 2018 vlagateljev in analitikov niso prepričali rezultati poslovanja.

Lucio je po poročanju medijev v HP-ju opravil odlično delo. Med drugim je uspešno ločil oddelka za marketing končnim kupcem (B2C) in medorganizacijski marketing (B2B. Vrednost podjetja Hewlett-Packard se je v njegovem času povečala za polovico, postavil pa naj bi tudi zgled za uveljavljanje raznolikosti v globalnih korporacijah. Velik pečat je kot direktor marketinga pustil tudi v Pepsiju in še prej v Visi. Pri Facebooku bo nasledil Garyja Briggsa, ki je odšel že januarja.

Chris Cox, Facebookov produktni vodja in eden najpomembnejših vodilnih ljudi v tehnološkem velikanu, je v objavi na Facebooku poudaril tudi Luciovo »človečnost«, ki je ključna za avtentičnost blagovnih znamk. »Facebookova zgodba je na razpotju. Še nikoli se nam ni bilo treba soočiti s tolikšnimi izzivi, hkrati pa še nismo imeli takšne priložnosti za pozitiven vpliv na svet z izboljšavo naših produktov. Da bomo lahko o zgodbi o uspehu pripovedovali tudi navzven, se moramo najprej prepričati, da smo pravi tudi od znotraj.«