• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ipsos prevzel štiri segmente raziskav GfK

Dogovor na globalni ravni obsega prevzem štirih segmentov, in sicer zadovoljstvo potrošnikov, zdravstvo ter raziskave na področju inovacij in javnih zadev.

Kot smo poročali v 443. številki Marketing magazina, se raziskovalna agencija GfK po 16-ih letih prisotnosti poslavlja od jadranske regije. Njihova prenovljena strategija naj bi se osredotočala predvsem na tehnološka podjetja in razvoj na trgih z velikim potencialom rasti v panogi. Konec julija pa je GfK sklenil dogovor s tekmecem, raziskovalno agencijo IPSOS. 

V praksi dogovor pomeni tudi »prevzem« okrog tisoč GfK-jevih strokovnjakov iz omenjenih segmentov, zaposlenih v 25-ih državah. »Prevzem štirih ključnih segmentov GfK pomeni tudi sodelovanje z odličnim vodstvom in strokovnjaki, ki na področju raziskav delujejo že 25 let. Pri dogovoru smo sledili naši osredotočenosti na zagotavljanje najboljših možnih storitev za naše naročnike in ambicijam postati močnejši na omenjenih področjih,« je dejal Didier Truchot, ustanovitelj in direktor Ipsosa.