• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kdo pravi, da klasična literatura ne more v korak s časom?

Newyorški javni knjižnici (NYPL) s profilom na Instagramu uspeva, kar številnim šolam velikokrat ne. S funkcijo Story mladim domiselno predstavljajo dela klasične literature.

Knjižnica je s svojim delom dokazala, da je z nekaj kreativnosti branje in klasično literaturo mogoče približati mlajšim generacijam. Njena oglaševalska agencija Mother je profil knjižnice na Instagramu obogatila z odličnimi fotografijami in animacijami.

Kot je za MM povedala Amy Geduldig, pomožna direktorica za odnose z mediji v NYPL, je ozadje projekta preprosto. »V okviru »Insta Novels« smo želeli spodbuditi branje in javnosti ponuditi literarna dela v celoti kar preko Instagrama. Cilj akcije je preoblikovanje funkcije Stories v bralni pripomoček. Ni treba, da v njej gledate le počitniške fotografije.« Tiste, ki uspešno končajo »branje« preko Stories, nato povabijo k včlanitvi v knjižnico in izposoji elektronskih knjig (NYPL ima namreč tudi svojo aplikacijo za branje SimplyE).

V okviru akcije »Insta Novels« med drugim najdete »Alico v čudežni deželi«, meddrugim pa napovedujejo tudi Kafkino »Preobrazbo. Zamisel in izvedba sta odlični, edina slabost se pojavi takrat, ko prekinete ogled in morate želeni del romana ponovno najti (kar je svojevrsten dosežek). 

Njihov profil se nahaja na povezavi.