• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Epica uvaja veliko nagrado za uporabo alternativnih medijev

Epica, edino oglaševalsko tekmovanje, na katerem prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij, je uvedla novo veliko nagrado. Z njo bodo nagradili tudi dela, ki ne sodijo v nobeno izmed »tradicionalnih« tekmovalnih kategorij.

Nova velika nagrada je namenjena  najizvirnejši akciji v netradicionalnih kanalih, kot so ambientalno in izkustveno oglaševanje, dogodki in druge promocijske poteze. »Lani so prijavitelji med drugim prijavili šolo, govor na konferenci TED, filmsko premiero in floto radijsko vodenih koles. Čeprav vse sodajo v kategorijo inovativne uporabe medijev ali odnosov z javnostmi, pa niso mogle dobiti nobene izmed obstoječih velikih nagrad,« so sporočili organizatorji Epice. Omenjena velika nagrada je sicer druga novost v letošnjem tekmovalnem delu. Prva je uvedba velike nagrade za družbeno odgovornost.

Predsednik žirije 32. Epice bo Tony Chambers, direktor znamčenja in vsebin pri reviji Wallpaper. »Kot osebo z veliko strastjo do oblikovanja, znamčenja in komuniciranja me zelo veseli, da se bom pridružil kolegom novinarjem in bomo skupaj presodili, kdo v tem trenutku ustvarja najbolj inovativna in kreativna dela,« je povedal ob imenovanju. Med člani žirije, v kateri so predstavniki marketinških publikacij z vsega sveta, je deseto leto zapored tudi urednik Marketing magazina Marjan Novak.

Več informacij o prijavi in spletni obrazec najdete tukaj.

Prijave so odprte do 30. septembra, več informacij o tekmovanju pa najdete tukaj.