• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Rdeča je nova črna

Coca-Cola je v sodelovanju z agencijo McCann predstavila globalno oglaševalsko akcijo »Tako ali drugače«. Z njo so napovedali združitev izvirne različice Coca-Cole in Coca-Cole Zero, ki sta bili prej ločeni z izrazito rdečo in črno embalažo.

Po novem je pijača Coca-Cola Zero bolj podobna »matični« Coca-Coli, oglašujejo pa jo kot njeno bolj zdravo različico. V središču akcije je televizijski oglas »Tako ali drugače« (»One Way or Another«), za katerega naj bi namenili dobrih pet milijonov evrov.

»Več kot 130 let rdečo barvo povezujemo z okusom in užitkom ob pitju Coca-Cole. Z akcijo želimo pojasniti, da je to danes mogoče tudi brez sladkorja. Prodaja Coca-Cole Zero se je v zadnjih dveh letih skoraj podvojila in verjamemo, da bomo s to potezo še uspešnejši,« je povedal Alec Mellor, direktor marketinga pri Coca-Coli.