• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Draga moja, kaj je ključnik?«

V seriji Oglaševalci (Mad Men) smo spremljali dogajanje v oglaševanju v 60-ih letih prejšnjega stoletja. Ste se kdaj vprašali, kako bi se »nori možje« znašli v agencijah v letu 2018?

Oglaševalska agencija The Leigh Agency je pri snovanju korporativnega videa združila moči z igralcem Allanom Haveyjem, ki v seriji igra Louja Averyja. Njegov lik se pojavi v šesti sezoni serije in, kot so se diplomatsko izrazili številni kritiki, »ni bil najbolj priljubljena osebnost na televiziji«. Igra namreč pikolovca, nenaklonjenega kreativcem.

Havey že vrsto let nastopa kot stand-up komik in je serijo videov izkoristil za promocijo lastnih predstav. V agenciji so povedali, da je šlo v veliki meri za improvizacijo. Med drugim njegov lik Avery vgradno pečico zamenja za televizor, eno od zaposlenih zamenja za tajnico, drugega zaposlenega pa za člana britanske glasbene skupine Monkees, ki je razpadla leta 1971.

»Res se je bilo noro ponovno postaviti v vlogo Louja. Gre za lik, ki ga ni bilo težko postaviti v okolje komedije. Res ga je bilo zabavno spremljati v vlogi ribe na suhem,« je povedal Havey.