• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Opazili smo: Najgloblji profil na Instagramu

Blagovna znamka vode Jana in agencija Saatchi&Saatchi Zagreb sta v okviru akcije »Globoko nad vsemi« ustvarili resnično globok profil na Instagramu.

Globina je bila po pojasnilu Maje Vukorep, vodje blagovne znamke Jana, ključna beseda pri nastanku Janine akcije »Globoko nad vsemi«, katere del je tudi »Najgloblji profil na Instagramu«. Predpostavka akcije je, da je prav globina tisto območje, ki ga Jana lahko in tudi mora zavzemati. Njen izvir je namreč globok celo v svetovnem merilu, saj vodo črpajo 800 metrov pod morsko gladino.

»Voda, globina, navdih … Vse to je našo kreativno agencijo Saatchi&Saatchi spontano privedlo do Gorana Čolaka, svetovnega prvaka v potapljanju na dah. Naslednji korak je bil logičen, in sicer prikazati to globino na družbenih omrežjih. Sledilcem smo želeli podati zanimive informacije z Goranove perspektive,« pojasnjuje sogovornica.

Maja Vukorep, vodja blagovne znamke Jana

Profil naj bi po drugi strani potrošnikom omogočal potop v »nepregledno modrino«, kjer lahko raziščemo in izvemo zanimive informacije o oceanih. Sogovornica ima prav, veliko drsanja bo potrebnega, da pridete zadevi do dna. »Hkrati želimo s profilom povedati zgodbo o globini lastne duše, srca in uma. Torej vsega, na kar se moramo zanašati, kjer najdemo izvir moči za neverjetne podvige in kar je navsezadnje Čolak tudi potreboval na poti do uspeha.« Profil po besedah sogovornice pošilja jasno sporočilo vsakemu posamezniku, da se v lastni globini skriva skrivnost »kako biti nad vsemi«.

Profil v manj kot mesecu dni obiskalo milijon uporabnikov

Če je v vas vsaj malo potapljaške radovednosti ali raziskovalca, bo omenjeni profil zelo informativen. Med drugim izveste, kolikšna je spodnja meja za ljubiteljske potapljače (40 metrov). Potopite se lahko še globlje: pri 200 metrih se konča območje svetlobe, najgloblji potop modrega kita je 506 metrov (da, pol kilometra!) in na samem dnu, pri 800 metrih globine, najdete Janin izvir.

»Potrebovali smo res veliko časa, da smo našli ustrezne zanimivosti in sestavili fotografije v popolno mrežo na Instagramu. Odziv javnosti, število obiskov in pozitivne povratne informacije so dokaz, da je ideja našla pot do uporabnikov,« je zadovoljna Vukorepova. Za zdaj lahko govori le o vmesnih rezultatih, saj akcija še poteka. Do zdaj je profil obiskalo več kot milijon uporabnikov.