• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Juniorjeve interaktivne dogodivščine

Atlantic Grupa je v sodelovanju z Agencijo 101 za blagovno znamko Argeta Junior ustvarila serijo e-knjig za otroke. Juniorjeve dogodivščine spremljajo interaktivne naloge, ki krepijo otrokov razvoj.

 Dejstvo je, da otroci danes že zelo zgodaj obvladajo pametne telefone, tablice in računalnike. Nemalokrat bolj od svojih staršev, kar jim predstavlja še dodaten izziv. Namen projekta Juniorjeve dogodivščine je tako po besedah Simona Žalca, strokovnjaka za digitalno strategijo v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v Atlantic Grupi, dvojen. Po eni strani želijo otrokom ponuditi kakovostne izobraževalne vsebine na zabaven in interaktiven način, po drugi pa spodbujati starše h (kakovostnemu) preživljanju prostega časa z otroki.

»Ker je tehnologija čvrsto zasidrana v sodobno družbo, tudi v naše najmlajše, in ker bi jim bilo praktično nesmiselno poskusiti tehnologijo odvzeti, smo se odločili, da bomo digitalno tehnologijo uporabili koristno. S tem, da staršem in otrokom ponudimo kakovostno in hkrati zabavno učenje, se lahko prijazno še bolj približamo tudi njim kot našim potrošnikom,« je za MM povedal Žalec. Nastala je serija treh e-knjig, namenjenih otrokom v treh različnih starostnih skupinah od 4 do 9 let. Vsebina vsake knjige je prilagojena razvojni stopnji otrok.

Oglaševanje osredotočeno na digitalne  kanale

Z oglaševalskimi aktivnostmi, ki so jih zasnovali v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA, se osredotočajo na digitalne kanale in različne promocije. Posledično lahko po besedah Žalca dobro merijo uspešnost oglaševanja in s tem možnost sprotne optimizacije. »Prepoznavnost našega »račka« je v regiji visoka, vendar želimo zavedanje o njem še povečati ter jo razširiti tudi na druge trge. Najboljši in najučinkovitejši način, da se to uresniči, je ustvarjanje kakovostne vsebine z vhodnim marketingom in se nato s pomočjo sodobne tehnologije še bolj približati potrošnikom.«

Razvoj in oblikovanje spletnega mesta ter vseh interaktivnih iger sta potekala v sodelovanju z Agencijo 101. Sogovornik poudarja, da je pri projektu sodelovalo ogromno sodelavcev z različnih področij, kot so psihologi, ilustratorji, oblikovalci uporabniške izkušnje, prevajalci in pripovedovalci, razvojniki in digitalni strategi. »Skupaj nam je uspelo razviti zabavno in izobraževalno aplikacijo, ki je za zdaj na voljo v 6 jezikih,« dodaja Žalec.

Eksperiment z novo spletno tehnologijo

E-knjige so njihovi ustvarjalci razvijali na podlagi nove spletne tehnologije, imenovane napredna spletna aplikacija (Progressive Web App(PWA). Kot nam pojasni sogovornik, gre za spletna mesta, ki delujejo kot aplikacije, vendar se lahko do njih dostopa preko običajne spletne povezave (torej brez naložene aplikacije). Delujejo lahko torej tudi brez povezave in se samodejno posodabljajo. 

»V Sloveniji smo tako eni izmed prvih, ki smo uporabili tovrstno tehnologijo. Omogoča manjše stroške razvoja in s tem izboljšavo zmogljivosti same aplikacije. Je pa ta tehnologija še v povojih in ima še nekaj pomanjkljivosti, vendar je vedno bolj priljubljena,«pojasnjuje Žalec. Ob tem dodaja, da lahko zaradi natančnosti merjenja uporabniške izkušnje in statistike spletnega mesta hitro zaznajo morebitne težave. Za projekt imajo že pripravljene posodobitve.

Knjige si lahko brezplačno prenesete na spletnem mestu eknjige-junior.si