• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Marsova nova medijska agencija je GroupM

Na natečaju za agencijo, ki bo skrbela za Marsovo medijsko načrtovanje in zakup na globalni ravni, je zmagala WPP-jeva agencija GroupM. Na natečaju, ki je trajal skoraj pol leta, sta sodelovala še Publicisova medijska agencija Starcom in OMD.

Foto: Pixabay

 Natečaj pomeni veliko zmago za WPP (ki je pred kratkim dobil tekmeca v podobi svojega ustanovitelja Martina Sorrella), saj po pisanju portala AdWeek Marsov letni medijski proračun znaša kar 1,2 milijarde evrov. »Partnerstvo vidim kot ključni pospeševalnik v naših ambicijah biti hitrejši, močnejši in inovativnejši, ko gre za zadovoljevanje pričakovanj potrošnikov,« je povedal Andrew Clarke, vodja marketinga v Marsu.

Odločitev o izbiri agencije je Mars, ki med drugim upravlja blagovne znamke čokoladnih izdelkov Mars, M&M's in Snickers, naznanil le nekaj dni po ukinitvi oglaševanja na YouTubu. Kot vzrok navajajo oglas za bonbone Starbust, predvajanega pred videospotom britanske rapovske skupine Moscow 17, odpovedal sodelovanje z YouTubom. Skupino tesno povezujejo z naraščajočim nasiljem med tolpami na ulicah Londona. Časovna umestitev bi težko bila slabša. Le pred nekaj dnevi so britanski mediji poročali o smrti enega od članov skupine, ki naj bi bil zaradi povračilnega ukrepa zaboden le nekaj metrov od doma.