• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dokaz, kako lahko javno mnenje pokoplje blagovno znamko

Modna blagovna znamka Ivanke Trump, hčerke in svetovalke ameriškega predsednika, je po mnenju marketinškega strokovnjaka Martina Lindstroma dober dokaz, kako lahko številni bojkoti potrošnikov in dobaviteljev uničijo sloves blagovne znamke.

AFP/Getty Images

»Blagovne znamke Ivanke Trump, ki je bila nekoč vredna 100 milijonov dolarjev, z avgustom ni več. Gre za dokaz moči bojkotov s strani potrošnikov in moči  javnega mnenja, ki lahko zastrupi ugled blagovne znamke,« je na Twitterju komentiral Lindstrom.

Blagovna znamka večinoma ženskih oblačil, ki jo je Trumpova poimenovala po sebi, je v zdajšnji obliki obstajala od leta 2010. Sama uradno ni sodelovala pri njenem upravljanju od lani, ko je postala del Trumpove administracije.

In tu se je za blagovno znamko začel pekel. Zaradi povezav z Belo hišo in ameriškim predsednikom je bila tarča številnih bojkotov. Poleg tega pa naj bilo podjetje reden kršitelj delavskih pravic.

Sprva je po pisanju Voxa kazalo, da bo Ivanka Trump sama postala blagovna znamka znotraj blagovne znamke. Ko je v številnih govorih zagovarjala politiko svojega očeta (in s tem privabljala ženske volivke), se je redno dogajalo, da so bila določene kolekcije takratnih oblačil razprodane še v istem dnevu. No, že kmalu v letu 2017 pa je sledila streznitev. Najprej je blagovno znamko iz svojih prodajaln odstranila veleblagovnica Nordstrom, nato pa je šlo vse le še navzdol.