• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ne, pisanje sporočil med vožnjo res ni kul

Agencija System1 Agency je za ameriško Agencijo za varnost prometa ustvarila oglas z močnim sporočilom.

Izhodišče akcije »There’s No Next if You Text« je žalostno dejstvo, da se kljub vsem opozorilom, kaznim, oglaševalskim akcijam in ne nazadnje nesrečam še vedno prepogosto dogaja, da za volanom beremo in pišemo SMS-e. Po nekaterih raziskavah naj bi bila verjetnost nesreče kar šestkrat večja, kot pa če bi vozili vinjeni (ni vam treba preverjati nič od tega). System1 Agency je uporabila ugotovitve vedenjske znanosti in z oglasom »udarila« tam, kjer najbolj boli. Pri naših najbližjih, seveda.

V oglasu spremljamo izmenjavo sporočil mladega para, ki praznuje obletnico. S tem seveda ne bi bilo težav, če ne bi dekle z Minijem hitelo domov in medtem pisalo sporočila. In ja, oglas opravi svoje. Čeprav že od začetka vemo, kaj se bo zgodilo, konec še vedno »zadane«.

»Upamo, da se bo oglas dotaknil vsakogar. Sploh glede na to, da vsi na neki točki pišemo sporočila in s tem morda nekoga motimo med vožnjo. Deljenje preko družbenih medijev omogoča, da akcijo opazi kar največ ljudi,« je povedal Paul Riggs, predsednik System1 Agency za področje obeh Amerik.

Se strinjamo. Poskrbite pa, da je ne gledate med vožnjo.