• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Snapchatu ne kaže najbolje

Poročilo o poslovanju v drugem četrtletju 2018 je objavila tudi družba Snap. Njen glavni izdelek, aplikacija Snapchat, prvič od svojega nastanka beleži padec števila dnevnih uporabnikov – za kar 3 milijone.

Michael Kovac/Getty Images za Vanity Fair

Aplikaciji, ki se je nekoč oglaševala kot novi Facebook, ne kaže najbolje. Resda tudi velikemu tekmecu ne gre spet tako odlično, kot smo navajeni. Toda pri Snapchatu sta skrb vzbujajoči predvsem dve zadevi, ki sta neposredno povezani z bojaznijo številnih, ki spremljajo dogajanje (predvsem pa Snapovega direktorja Evana Spiegla).

Snapchat je veliko stavil na celostno preoblikovanje aplikacije, pri čemer se je zamenjala horda zaposlenih v oddelku za razvoj novih produktov. Ne le, da uporabniki niso posebej navdušeni nad prenovo (in imajo raje Instagram), temveč celo »bežijo« z njega. Po novem ima Snapchat kar 3 milijone dnevnih uporabnikov manj. Spiegel padec pripisuje »disrupciji«, ki sta jo povzročila prenova in uvedba GDPR v državah Evropske unije.

Je pa vlagatelje in analitike Snapchat pozitivno presenetil z višino prihodkov, ki so se povzpeli za 44 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani. Kljub temu Snap posluje z izgubo v višini več kot 300 milijonov evrov.