• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ne lažno, hočemo pravo poletje!

Blagovna znamka spodnjega perila Extreme Intimo se je z novo oglaševalsko akcijo predstavila tudi v Sloveniji. Pod regijsko akcijo, ki se odkrito norčuje iz stereotipnih poletnih oglasov, je podpisana agencija McCann Beograd.

Kot poudarjajo avtorji, je oglaševalska akcija #InTheMoodFor potekala v več fazah. Začelo se je s tako imenovano dražilno fazo s provokativnimi fotografijami (in delnim razkritjem ponudbe), nadaljevalo z oglaševanjem s pomočjo različnih vplivnežev, končna predstavitev pa se je končala z uradno predstavitvijo nove kolekcije na modni reviji v Beogradu. Akcija sporoča, da smo lahko na poletje pripravljeni, še preden to sploh pride.

»Želeli smo pridobiti pozornost z različnimi formati, ki apelirajo na vse »fake« (lažne) podobe pred poletjem. Saj vsi poznamo »obdelane« fotografije lepih žensk med palmami na Bahamih, kajne? No, mi smo namesto bazena in morja uporabili preprogo s potiskom morja, namesto vetra smo uporabili sušilnik las, vodno blazino smo uporabili na kopnem, papagaji so ostali nekje v ozadju. S temi podrobnostmi smo želeli poudariti dogajanje v studiu. Prav zato dekle žaga napis »fake«, saj si želi pravega poletja,« je povedal Marko Živković iz agencije McCann Beograd.