• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Odprte so prijave na 32. tekmovanje Epica Awards

Oglaševalske agencije lahko svoja kreativna dela prijavite na tekmovanje za nagrade Epica, edino, kjer prijavljena dela ocenjujejo novinarji in uredniki marketinških publikacij. Prijave so odprte do 30. septembra 2018.

Agencija Wieden+Kennedy Amsterdam z oglasom izpostavlja, da ne gre za tekmovanje, ki ga ocenjujejo kreativci.

Letos bodo podelili dve novi veliki nagradi; prvo za odgovornost, s katero bodo v sodelovanju z organizacijo ACT Responsible, ki podpira družbeno odgovorno oglaševanje, nagradili najboljše delo v javnem interesu, drugo pa za alternativne medije. Ta je namenjena najizvirnejši akciji v netradicionalnih kanalih, kot so ambientalno in izkustveno oglaševanje, dogodki in druge promocijske poteze. Organizatorji izpostavljajo tudi dve novi kategoriji, in sicer oglaševanje v realnem času in tematsko oglaševanje (»Real Time & Topical Advertising«)  ter oglase s svetovnega prvenstva v nogometu (»World Cup ads«).

Predsednik žirije 32. Epice bo Tony Chambers, direktor znamčenja in vsebin pri reviji Wallpaper. »Kot osebo z veliko strastjo do oblikovanja, znamčenja in komuniciranja me zelo veseli, da se bom pridružil kolegom novinarjem in bomo skupaj presodili, kdo v tem trenutku ustvarja najbolj inovativna in kreativna dela,« je povedal ob imenovanju. Med člani žirije, v kateri so le predstavniki marketinških publikacij, je deseto leto zapored tudi urednik Marketing magazina Marjan Novak.

Več informacij o prijavi in spletni obrazec najdete tukaj.