• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mars se začasno umika z YouTuba

Družba Mars Inc., ki med drugim upravlja blagovne znamke čokoladnih izdelkov Mars, M&M's in Snickers, je napovedala začasen umik oglaševanja s platforme YouTube. Vzrok je pojavnost oglasa ob videospotu ene izmed glasbenih skupin, ki jo povezujejo s kriminalom v Londonu.

Google oziroma njegovo matično podjetje Alphabet se že več kot eno leto bori za večjo transparentnost, kar vključuje tudi platformo za predvajanje videovsebin YouTube. No, ta boj je naletel na »mino« v obliki Marsa, ki je zaradi oglasa za bonbone Starbust, predvajanega pred videospotom britanske rapovske skupine Moscow 17, odpovedal sodelovanje z YouTubom.

Skupino tesno povezujejo z naraščajočim nasiljem med tolpami na ulicah Londona. Časovna umestitev bi težko bila slabša. Le pred nekaj dnevi so britanski mediji poročali o smrti enega od članov skupine, ki naj bi bil zaradi povračilnega ukrepa zaboden le nekaj metrov od doma.

Vodilni v Marsu so YouTubu zažugali, da ne bodo oglaševali, dokler ne zagotovijo, da se njihovi oglasi ne bodo pojavljali ob spornih videoposnetkih, ki opevajo nasilje med tolpami. »Gre za očitno kršenje smernic podjetja in Marsovi oglasi se nikoli ne bi smeli predvajati ob takšnih vsebinah. Odločili smo se za umik oglaševanja z YouTuba. Potrjujemo pa, da sodelujemo z Googlom in medijskimi agencijami, da bi bolje razumeli, kaj je šlo narobe,« so zapisali v sporočilu za javnost. Mars se je s to potezo pridružil velikim oglaševalcem, kot sta McDonald's in Audi.