• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bi pomagali pri izboljšavi virtualnih pomočnikov?

Projekt Websi z glavnim partnerjem Skupino Gorenje vabi k sodelovanju pri izzivu na temo virtualnih asistentov. Sodelujoči imajo nalogo razviti idejo, kako bi virtualni pomočniki (»chatboti«) pomagali izboljšati uporabniško vrednost izdelkov in storitev Skupine Gorenje. Prijave so odprte do 24. avgusta 2018.

»Živimo v svetu, ki se vedno bolj digitalizira in ponuja številne možnosti za nove digitalne storitve. Konverzacijski vmesniki so začeli spreminjati način interakcije med uporabniki in blagovnimi znamkami,« pravijo pobudniki natečaja.

Skupina Gorenje je lani že predstavila svojega klepetalnega bota (in zanj prejela nagrado na 07. Diggitu), ki v slovenščini in angleščini pomaga pri nakupovanju.

Izziv se torej glasi takole: »Kako bi izboljšal/a asistenta in katere storitve bi moral podpirati, da bi potrošnikom poenostavil vsakodnevna opravila ter jih navdušil za aparate Skupine Gorenje?«

Sodelovanje na natečaju je brezplačno, prijavite se lahko na elektronskem naslovu [email protected], več o prijavi pa si preberite tukaj.