• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Od pop-up trgovine se zvrti

Proizvajalec športne opreme The North Face se v italijanskih Dolomitih predstavlja s pop-up trgovino na 2100 metrih nadmorske višine. Da jo najdete, bo treba hoditi okrog 2 uri iz doline San Nicoló.

Pop-up trgovina v obliki šotora za kampiranje je del akcije »Pinnacle Project by The North Face«, nastala pa je v sodelovanju z nizozemsko agencijo First Day of Spring. V njej prodajajo zbrane predmete plezalskih legend, kot so Alex Honnold, Conrad Anker, Simone Moro in Caroline Ciavaldini.

Eno od glavnih vodil akcije je po besedah enega vodilnih podjetij na področju aktivnosti na prostem »združiti uporniške duhove v raziskovanju«, tako da le pot pod noge. »Gre za predmete, ki so jih športniki uporabljali v prelomnih trenutkih svojih karier. Obnovili smo jih, športniki pa so jim dodali osebna sporočila, ki bodo novim lastnikom v velik navdih,« je podjetje zapisalo na svoji spletni strani.